רמת סיכון הרצליה
רמת סיכון הרצליה

היכנסו למפה: באילו שכונות בהרצליה נרשמה עלייה ברמת הסיכון להידבקות?

למרות שבשבוע האחרון נרשמה בהרצליה מגמת ירידה בתחלואה, בכמה שכונות בעיר היתה דווקא עלייה ברמת הסיכון להידבקות בקורונה. היכנסו למפה וקבלו את הנתונים המעודכנים על השכונה שלכם

פורסם בתאריך: 26.10.20 18:40

כמו בשבוע שעבר, גם השבוע מביא צומת השרון את מפת הסיכון להידבקות בקורונה של הרצליה בחלוקה לשכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. "ביחס לשבוע שעבר מרכז העיר עלה מעט במדד הסיכון, מ-1 ל-2", אומרת יפית בן חיים, ראשת תחום ייעוץ ואנליטיקה בחברת פוינטס, "ישנו שיפור בכל המדדים בעיר כאשר אחוז הבדיקות החיוביות הינה 0.7 אחוז, נתון שנחשב נמוך מאוד. בשבוע האחרון בוצעו בעיר כ-300 בדיקות פחות מבשבוע שקדם לו. מדובר בירידה של 9 אחוזים במספר הבדיקות. חשוב לציין כי בשבוע האחרון נעשו פחות בדיקות בכל הארץ, כ-12 אחוז פחות".

מפת רמת הסיכון בהרצליה

היכנסו כאן למפה האינטראקטיבית של נתוני הקורונה ורמת הסיכון לפי שכונות בהרצליה

היכנסו כאן לידיעה הקודמת בנושא

בהרצליה ניתן לראות שנכון לימים אלו מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון נמוכה להידבקות בקורונה. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 הגבוהה ביותר.

רמת סיכון 1:
נוף ים, שיכון עולים. נווה אמירים. נווה עמל. וייצמן. נחלת עדה וגן רש"ל. גבעת הסופר והרצליה ב'. שיכון עממי. הרצליה החדשה. גורדון. גליל ים הרצליה.

רמת סיכון 2:
יד התשעה. נווה ישראל. צמרות, גני הרצליה, שיכון דרום. פועלים. הרצליה פיתוח. הרצליה הצעירה. נווה עובד.

טבלת רמת הסיכון בשכונות בהרצליה


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מתי העיריה הזו תסגור סופית את ביתה כנסת הלא חוקי שפועל בבית מגוריםב רחבו וינגייט ??? שנים של צפצוף ארוך על החוק. מעניין מה ישו בעיריה אם מחר נפתח מסגד או כנסיה בוילה ממול ?

  2. רונן

    כשיסגרו את הכנסיות הלא חוקיות בדרום תל אביב. זו מדינת היהודים אם לא שמעת על כך. בית כנסת לא חוקי? אם זו היתה תחנה לממכר קוקאין, לא היית מלין.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר