בר, אורי, שולי והתינוק, צילום דוברות מאיר

הדולה שולי אדטו יילדה את בתה ברכב ואומרת: "הייתי מאוד מפוקסת"

בר רוזנצוייג ילדה בפעם השלישית, אך הפעם התינוק החליט לצאת לאוויר העולם עוד כשהייתה ברכב עם אמה, דולה במקצועה, בדרך למרכז הרפואי מאיר

פורסם בתאריך: 6.7.21 18:03

שולי אדטו לא האמינה כי יום יבוא ותיילד את בתה בר ברכב, שתי דקות מבית החולים. בר רוזנצוויג בת ה-29 ממושב עולש, ילדה אתמול בפעם השלישית. אך הפעם בניגוד ללידות הקודמות, הלידה התרחשה ברכב, כשהיו בדרך למרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית, בעזרתה של אמה, שולי אדטו, דולה במקצועה. בר מספרת כי אתמול בבוקר החלה להרגיש צירים לא סדירים. "הספקתי עוד לקחת את בתי מהגן, ולהכין ארוחת צהריים", היא מספרת. אמה של בר הגיעה כמדי יום שני להיות עם בר וילדיה ובשלב מסוים כשהצירים התחזקו והחלו להיות תכופים וחזקים יותר זירזה את בר לצאת לעבר מרכז רפואי מאיר. באמצע הדרך, הן פגשו את חמותה של בר שלקחה את הילדים מהרכב והשתיים המשיכו לבית החולים בעוד הצירים של בר מתחזקים.
שולי מספרת: "התקשרנו לאורי, בעלה של בר, שכבר המתין לנו בבית החולים ואמרנו לו לסדר לבר כיסא גלגלים. לאחר שתי דקות הבנו כי לא נספיק להגיע בזמן והתקשרנו לאורי שוב וביקשנו כי יסדר שמיילדת תגיע למטה כי הראש של התינוק כמעט בחוץ". לקראת השעה 15:10, מספרת בר, היא החלה להרגיש צירי לחץ ואמרה לאמה לעצור בצד בתחנת אוטובוס. זה היה ממש "ממש שני רמזורים לפני מאיר", היא מתארת. שולי, דולה במקצועה מספרת כי עד כה תמכה בלידות אך מעולם לא קיבלה לידה בעצמה, והחלה לנהל את האירוע. לאחר שעצרה בתחנת האוטובוס ביקשה מבחור צעיר שעמד בתחנה להתקשר למד"א ולהזמין אמבולנס כי בתה החלה בלידה. היא הוציאה את התיק אותו הביאה כדי שיהיה לה ביגוד ולאחר שהתינוק יצא היא הניחה אותו על בתה ועטפה אותו.

התינוק של בר ואורי

לאחר כשלוש דקות הגיע האמבולנס והעביר את בר למרכז רפואי מאיר שם המתין לה בכניסה לבית החולים אורי בעלה יחד עם צוות רב שכלל מיילדות, אחות כללית, משנע רפואי ואנשי ביטחון שקיבלו אותן עם כל הציוד הנדרש ועם התרגשות רבה. שולי אומרת: "כל חיי רציתי לקבל לידה אבל לא תיארתי לעצמי שאקבל לידה של הבת שלי. בתוך הסיטואציה הייתי מאוד מפוקסת ואח"כ הגיעה האופוריה וההתרגשות. צוות מקסים של מרכז רפואי מאיר קיבל את פנינו בחום, במקצועיות ובהתרגשות".
מיכל פרס, מנהלת הסיעוד של חדרי הלידה במרכז רפואי מאיר, ציינה: "אנחנו שמחים מאוד ומברכים על לידה של תינוק בריא ועל כך שבר מרגישה טוב ושהלידה עברה ללא סיבוכים. במקרים כמו אלו שהתינוק מחליט שהגיע הזמן לצאת ויהי מה, כדאי להגיע לבית החולים על ידי מד"א או לבד. אנו כמובן כמו תמיד היינו ערוכים לקליטה מהירה של יולדות והתינוק בדרך הכי בטוחה עבורם מרגע הגעתם לבית החולים. מאחלים למשפחה שיגדלו את התינוק המקסים בהרבה נחת ושמחה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר