מוראל ציקורל, צילום דובר צה"ל
מוראל ציקורל, צילום דובר צה"ל

מרגש: כוכבת הטיקטוק מוראל ציקורל מהרצליה תרמה מח עצם והצילה חיי ילדה בת 10

במהלך התרומה, סיפרה מוראל לאחיות שהיא כוכבת טיקטוק והן ביקשו ממנה לשתף. "כששיתפתי הבנתי כמה שזה קריטי", היא אומרת, "זה תפס תאוצה ואפילו ביום ההולדת שלי לא קיבלתי כאלה ברכות"

פורסם בתאריך: 1.1.23 07:26

מרגש: חיילת בת 19 מהרצליה הצילה את חייה של ילדה בת 10, חולה במחלת הסרטן, וזאת בעקבות תרומת מח עצם שהעניקה לה. רב"ט מוראל ציקורל מהרצליה, המשרתת כמש"קית תאונות עבודה, נתנה בשרשרת החיול דגימת רוק ונכנסה למאגר תורמי מח עצם. כמה חודשים לאחר מכן, התבשרה כי נמצאה מתאימה לתרומה שעשויה להציל את חייה של ילדה בת 10 שחלתה במחלת הסרטן.

תעודת ההוקרה למוראל צוקרל, צילום דובר צה"ל

תעודת ההוקרה למוראל צוקרל, צילום דובר צה"ל

מוראל משתפת בהתרגשות הגדולה שלה ומספרת על התהליך: "כשאמרו לי שאני מתאימה לתרומה מאוד התרגשתי, שמחתי שמדגימה אחת פשוטה שהתנדבתי לעשות אותה אני יכולה להציל חיים, חיים של ילדה בת 10".

 

 

 

מוראל מתחזקת חשבון טיקטוק פופולרי עם רבע מיליון עוקבים, היא משתמשת בפלטפורמה זו כדי להעלות את המודעות לחשיבות התרומה: "בתרומה עצמה, כשהייתי מחוברת למכונה כמה שעות, דיברתי עם האחיות וסיפרתי להן שאני כוכבת טיקטוק. הן שאלו אותי אם אני יכולה לשתף את העוקבים שלי בתהליך וכמובן שעניתי בחיוב, כששיתפתי הבנתי כמה שזה קריטי. פרסמתי את זה באינסטגרם ובטיקטוק שלי וזה תפס תאוצה. אפילו ביום הולדת שלי לא קיבלתי כאלה ברכות. התקשרו אליי מעמותת 'עזר מציון' ואמרו לי שבזכות השיתוף שלי ברשתות החברתיות מלא ילדים וילדות נרשמו. היום אני מבינה שלגמרי זכיתי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר