קייטנת גלישה
קייטנת גלישה

ארבע קייטנות גלישה מומלצות לקיץ 2018

עונת הרחצה כבר כאן וגם החופש הגדול קרב ובא. יצאנו להכיר מי ומה עומד מאחורי קייטנות הגלישה שאתם חייבים להכיר. יש לנו תחושה שתמצאו בכתבה מקום יצירתי לילדים לתקופת הקיץ

פורסם בתאריך: 3.6.18 19:58

בית הספר לגלישה הקאנטרי- חוף הצוק

בית הספר 'הקאנטרי' הוקם בשנת 2006 על ידי עידן קורצמן מתוך תשוקה ורצון לפתוח את תרבות הגלישה בחוף הצוק בפרט ובארץ בכלל. קורצמן, בוגר ווינגיט ומהנדס תעשיה וניהול בהכשרתו, גולש בארץ ובעולם ומעניק לדור העתיד את הכלים לגלישה נכונה "אלפי תלמידים מכל הגילאים עברו אצלנו בבית הספר והמטרה שלנו זה ללמד את הדור הבא גלישה, ללמד אותם בצורה המקצועית ביותר, עם דגש על איכות ההדרכה, בטיחות ולצד זה הנאה".
צוות הגלישה של בית הספר הקאנטרי, מורכב משורה של מדריכים בעלי הסמכה שהוכשרו בשיטות המתקדמות בעולם לאימון גלישה, וזה לצד יחס אישי ואכפתיות מכל חניך וחניכה וכמובן חינוך לשמירה על סביבת החוף והים, מודעות לתזונה נכונה ואורח חיים בריא "מאוד חשוב לנו להעניק לחניכים את הערך המוסף לצד הגלישה" הוא מסביר "אנחנו מתמקדים בשלושה נושאים עיקריים: שמירה על איכות הסביבה עם דגש על הסביבה הימית, אנחנו פותחים את היום ומדברים עם הילדים על ההשלכות של הזיהום, הפלסטיק ואיך ניתן למנוע את זה." ומוסיף שהם מייצגים את עמותת צלול "הילדים לומדים להיות מעורבים יותר, לדעת שאם משהו מפריע הם יכולים להרים טלפון או לכתוב מכתב לרשויות" בנוסף, החניכים לומדים על תזונה נכונה, מבינים כמה הגוף הוא חשוב ואיך תזונה מיטבית, משפיעה גם על הגלישה ולבסוף חיזוק וגמישות הגוף "אנחנו עובדים עם הילדים על תרגילים של כוח וגמישות, הם הופכים להיות יותר ספורטיביים וזאת על ידי יוגה, פילטיס ואביזרים ייחודים".
קייטנת הגלישה מתקיימת במחזורים של שבועיים, 10 מפגשים של חמש שעות כל פעם ומיועדת לילדים ונוער מגיל שבע ועד 17. הפעילות היא בשעות הבוקר או אחר הצהריים על פי חלוקה לקבוצת גיל, רמה וקרבה משפחתית. במהלך הקייטנה מקבלים הילדים גלשן לימוד מותאם, חולצת לייקרה, טייץ וכמובן ארוחת בוקר בריאה. בנוסף, הילדים מקבלים כצ'ופר הקרנת סרט על גלישה בקולנוע מנדרין "מאוד חשוב לנו, מעבר למקצועיות ולכלים שהילדים מקבלים זה העצמה שלהם, אנחנו נותנים להם יחס חם ואישי ומתייחסים לכל ילד כאינדיבידואל, למרות שהוא חלק מקבוצה" הוא מסכם.

קישור לאתר

קישור לדף הפייסבוק

 

בית הספר לגלישה, הקאנטרי

בית הספר לגלישה, הקאנטרי

 

מועדון גלישה Surf Club

גלישת גלים וסאפ וחנות גלישה מובילה, יושב בחוף נירוונה בחיפה, אחד החופים הכי פופולאריים וטובים בחיפה. המועדון יושב על קו המים וכולל מרכז גלישה יפיפה שהוקם על ידי עיריית חיפה. המקום הוקם בשנת 2002 על ידי סער בן שמחון ומשלב פעילות ספורטיבית מרתקת מאתגרת ומהנה מצד אחד, ואימון גופני, שריפת קלוריות, חיזוק שרירים, יציבה נכונה, אימון אירובי ואנארובי, מצד שני והכל בטבע ובמים "המועדון שם לו כמטרה לקדם את הספורט הימי בכלל והגלישה בפרט. ואנו מביאים לחיפה גל חדש ומשב רוח רענן" מסביר בן שמחון שמוסיף שכל הצוות במקום הם ספורטאים פעילים שהפכו את הגלישה לדרך חיים.
במועדון פעילות רחבה של קייטנות וחוגי גלישה לילדים, פעילות של גלישת גלים וסאפ למבוגרים, קורסים והשכרת גלשנים וכן חנות גלישה מקצועית "הקייטנות שלנו מאושרות להפעלה על ידי משרד החינוך והרשות המקומית" מדגיש בן שמחון שמציין שמצד אחד הם שמים דגש משמעותי על כל הנושא המקצועי והבטיחותי ומצד שני על שירות ויחס אנוש ברמה מאוד גבוהה. "חשוב לנו שכל מי שמגיע אלינו יקבל את השרות המקצועי והאיכותי ביותר ויסיים את הפעילות עם חוויה של הצלחה, מסוגלות וכמובן הנאה מרובה. הגלישה איתנו תהיה החוויה הכי מהנה, מאתגרת ומרגשת בחופש הגדול".
קייטנות הקיץ מתקיימות בחיפה ובקרית חיים ומיועדת לילדים מגיל שבע ועד גיל 17 בחלוקה לפי קבוצות גיל. הקייטנה כוללות מחזור של עשרה ימים, בוקר או צהריים, חמש שעות בכל מפגש בחלוקה של מדריך על כל חמישה ילדים עד גיל תשע ומגיל תשע, מדריך לשישה חניכים "צוות ההדרכה הוא מקצועי ועבר הכשרה מסודרת בהתאם להנחיות משרד החינוך ואיגוד הגלישה." אומר בן שמחון.
במהלך הקייטנה הילדים ילמדו לגלוש גלים, להתנהל בצורה נכונה ובטוחה בסביבת החוף והים, המשתתפים ילמדו את יסודות הגלישה, ומשתתפים מנוסים יותר יצטרפו לקבוצות מתקדמים ויאומנו על ידי מאמנים מיומנים. "אנו מקפידים על חוויה של הצלחה לכל משתתף, מעודדים הרגשת שייכות ומדגישים את הגיבוש החברתי" אומר בן שמחון שמוסיף שהם דואגים שכל משתתף יסיים את הפעילות עם אור של שמחה בעיניים. בנוסף, כל אחד מהנרשמים מקבל חבילת שי מפנקת בשווי 280 שקלים הכוללים חולצת לייקרה איכותית וכובע של חברת בילבונג.
לאורך כל הקייטנה, מלווה את הילדים צלם והתמונות עולות לדף הפייסבוק ואתר המועדון "זה מאוד יפה לראות את התהליך שהילדים עוברים, הם מגיעים מתוך האספלט והבטון ונחשפים למים ולחול, לאורך הקייטנה הקבוצה עוברת גיבוש חברתי, יש תכנים עיונים ומעשיים והילדים חוזרים הביתה עייפים אך מרוצים" .
לאורך השנה, עובד המועדון עם גופים גדולים כמו עיריית חיפה, חברות הייטק, עמותת התיירות חיפה, פרויקט תגלית, רשת קייטנות, חבר, מתנסים קהילתיים ועוד רבים נוספים.

קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק
כתובת מייל
מיקום מועדון הגלישה סרף קלאב: רח’ דוד אלעזר, טיילת חוף דדו, חיפה.

 

מועדון גלישה Surf Club

מועדון גלישה Surf Club

 

בית הספר לגלישה Get Surf

ממוקם בחוף תאיו בבת ים. בית הספר הוקם ומנוהל על ידי דין אלמוג ועוסק בהדרכה של גלישת גלם, סאפ SUP, וקייט סרפינג "המוטו שלנו הוא שהגולש הטוב ביותר הוא זה שנהנה יותר" מציין דין .
דין, הוא דור שני למשפחת אנשי – ים וקיבל את אהבה לגלישת הגלים הקייט והשייט מאביו וכבר למעלה מ- 16 שנה הוא חי ונושם את הים, מתחרה בתחרויות בארץ ובאליפות עולם ליחידים ונבחרות כאשר סיים בגיל 17 במקום ה21 בעולם לנוער. "בגיל 23 לפני כארבע שנים, החלטתי לפתוח בית ספר גלישה משלי, על מנת שאוכל להתוות לנוער את הדרך הנכונה לסגנון חיים בריא, השגת המטרות האישיות של כל גולש ולתרבות ים שאין שני לה", הוא מסביר.
המועדון ברשותו מקפיד על ערכים של שיתוף, הנאה, כיף, בטיחות, שמירה על איכות הסביבה ויחס אישי לכל משתתף בפעילויות המועדון "מאחר ואני גולש מקצועי ותחרותי, החלטתי להביא את הצד המקצועי למועדון" הוא מסביר ומציין שבית הספר "GET SURF״ מוביל צוות מדריכים מקצועי ומסור שיש לו אהבה לים ולהדרכת גלישת גלים, סאפ וקייט-סרפינג.
בבית הספר חוג גלישה שנתי, שיעורים פרטיים, סאפ, ימי הולדת ואירועים, קורס גלישה וטיולים מאורגנים לסרילנקה ועוד מקומות אקזוטיים בעולם ובחודשי הקיץ במקום מתקיימות קייטנות לילדים ונוער מגיל שבע ועד גיל 18 וכן קורסים וחוגים למבוגרים "את הקייטנה גיבשתי מתוך אהבה והבנה של הים, מעבר לידע המקצועי שהילדים מקבלים, הם לומדים מודעות סביבתית וספורטיבית לים. מודעות של כושר ותזונה ומדובר במסגרת שהיא מאוד אינטנסיבית לאלה שרוצים לקחת את זה לרמות הגבוהות, בתקווה שגם יגיעו לאולימפיאדה יום אחד".
קייטנת הקיץ, אשר מתקיימת בחודשי יולי אוגוסט, היא בת 10 מפגשים של חמש שעות מיום ראשון עד חמישי, על פי חלוקה של רמות, גיל וקרבה אישית של החניכים. כל חניך מקבל את ציוד גלישה מלא המותאם לרמת למידותיו וישירות מצטרף לקבוצה המתאימה.
במהלך הקייטנה לומדים את יסודות הגלישה– הגלשן וחלקיו, חתירה, קפיצה ועמידה, הבנת זרמי הים, מודעות לגוף ודגש על בטיחות בים. לפני כל גלישה מתקיים חימום אירובי אשר תואם את השרירים שפועלים בגלישה. עוד לומדים, חינוך ימי – הכרת הסביבה הימית, שמירה על סביבה נקייה ומתן כללי בטיחות. בכל בוקר יעברו החניכים תדרוך לגבי תנאי הים וכמובן חלק מעשי שהמדריך נכנס עם החניכים לים ונמצא איתם מהצעד הראשון.
הציוד בבית הספר הוא חדיש ומקצועי ומותאם אישית לכל חניך. במהלך הקייטנה יקבלו החניכים חליפת גלישה/לייקרה שתשמור עליהם מפני השמש. בנוסף, במהלך הקייטנה, יתקיים יום צילומים מקצועי, על מנת שלכל אחד מהחניכים יהיה תיעוד וזיכרון מהקייטנה הלא שגרתית "הצוות במועדון מורכב מחבורה של מובילי דעה" מדגיש דין "צוות מקצועי ואחראי שהמטרה שלו לתת לילדים מהניסיון שצברו בים לאורך השנים לילדים שמעולם לא גלשו וזה אחד הדברים המדהימים שיש". כמו כן, מציין דין כי "אנחנו פה לא רק ללמד את יסודות הגלישה, אלא לתת להם את הקרקע הנכונה שהם עומדים עליו, להסביר להם את החשיבות של הים והסביבה, על הניקיון, בעלי החיים שחיים בים ונמצאים בטבע וההתמודדות היום יומית שלהם". דין מוסיף שלהבדיל מסוגי ספורט אחרים, בגלישת גלים עובדים מצד אחד בצוות ומצד שני ניתן לצמוח ברמה האישית. "כל אחד מתקדם בקצב שלו וזו תרבות גלישה. הגלישה בנויה מעבודה אישית ומהאנשים שנמצאים סביבך, כך נוצר גרעין חזק, שהמטרות שלו דומות".

לפי דין, החבר'ה שמגיעים לקייטנה בתדירות גבוהה גם ממשיכים לחוגי הגלישה השנתיים "אפשר לראות אותם בים גם בחורף הקר וזה מה שמעניק להם חיזוק של המערכת הגופנית, שלא ניתן להשיג בשום מקום אחר, הילדים נמצאים במקום הכי טבעי שנשאר לאדם- הים וכמובן הזדמנות לבלות בטבע. "

קישור לאתר
קישור לדף האינסטגרם
קישור לדף הפייסבוק
כתובת מייל

 

קייטנת Get Surf

קייטנת Get Surf

 

 

 

בית הספר לגלישה I-SURF

בית ספר לגלישה I-Surf פועל בחוף סירונית שבנתניה. "I-Surf" הוקם בשנת 2010 על ידי הגולש גיל זילכה, גולש מקצוען שניצח תחרויות גלישה ארציות וייצג את ישראל בתחרויות גלישה ברחבי העולם. בית הספר פועל באישור משרד החינוך, הרשות המקומית ובשיתוף פעולה עם Billabong ישראל. "גלישה היא מעבר לרק ספורט, אלא סגנון חיים" מסביר גיל "הגלישה מקנה ערכים חשובים כמו בטחון עצמי, תשומת לב לסביבה שלנו, אורח חיים בריא ושמח. ומסביר שהחזון של המועדון הוא לבנות דורות של גולשים שישאפו להיות טובים יותר כלפי עצמם וסביבתם.
באיי-סרף אפשר ללמוד גלישת גלים שנתית קבוצתית או פרטית, החל מרמת מתלמד עד לרמת גולש מקצועי, לקיים ימי כיף בים, לצאת לטיולי גלישה, ללמוד גלישה או חתירה על סאפ וכן לקבל ייעוץ והכוונה ברכישת ציוד גלישה בחנות און ליין. בחודשי יולי אוגוסט, מתקיימות קייטנות הגלישה של ביה"ס "אנחנו מאמינים שגלישת גלים הוא ספורט פשוט וקל ללמידה." מסביר גיל שמוסיף שאצלם תגלשו כבר ביום הראשון בזכות הגישה החיובית והמקצועית של המדריכים שלהם.

"המועדון זה סוג של בית, לכל אותם הילדים שבוחרים להיות חלק מהפעילות שלנו ואנחנו מנסים לייצר חוויה שהיא משפחתית ואינטימית" מוסיפה דריה זילכה שמנהלת יחד עם גיל את המועדון. השניים מספרים, שמעבר לשיעורי הגלישה, במקום נוצרים חברויות חדשות, שמלוות את הילדים לאורך השנים "חלק מהילדים שהתחילו את דרכם בקייטנות שלנו, צברו ניסיון בחוגים השנתיים וכיום עוזרים בהדרכת הדור הבא וזה יפה לראות את ההתפתחות שלהם לאורך השנים" מסבירה דריה.

קייטנות הקיץ מתקיימות בחוף הדרומי של סירונית בנתניה ופועלות באישור משרד החינוך ולמקום רישיון עסק וביטוח. באזור הפעילות ממוקמת סוכת מציל וחובש זמין למשך היום, בנוסף בחוף ישנו שובר גלים העוזר לרכך את הגלים והופך אותם לידידותיים ללימוד גלישה וכך גם מאפשר למידה בטוחה בתנאים מעולים. "בתקופת המדוזות השובר מונע כניסה של לא מעט מהן" אומר בחיוך גיל ומוסיף שבמקום טיילת על קו המים, שמאפשרת להורים לצפות בשיעורים מנקודת מבט מצוינת.
קייטנת הגלישה מתקיימת במחזורים של 10 ימים, ובמפגשים של 5 שעות.
הלמידה נעשית בקבוצות קטנות אשר מחולקות לפי גילאים וניסיון גלישה עם יחס הדרכה של מדריך על כל שישה ילדים, ובקבוצת "אפרוחים" יש מדריך על כל ארבעה ילדים. הפעילות מתחילה בשיחת בוקר שבמהלכה משוחחים על איך נוצרים גלים, מבנה הגלשן, כללי זהירות ובטיחות במים, תזונה נכונה ואיכות הסביבה הימית. לאחר תרגילי מתיחות וחימום הגוף נכנסים לגלוש "הגלישה מתבצעת בליווי מדריכים מוסמכים בעלי ידע וניסיון של שנים בגלישת גלים" מסביר גיל שמוסיף שהם שמים דגש על יחס אישי, בטיחות וחוויה לימודית מהנה. "אחד הדברים הייחודים לנו זה הניסיון והידע הרב של גיל בתחום שבזכותו יכול לזהות בקלות את הצרכים של הגולשים ולתת להם מענה. בנוסף אנו משתמשים בציוד צילום מקצועי ומגוון (רחפן, מצלמת מים, ומצלמת חוף) וזה ערך מוסף גם לילדים וכמובן להורים שיכולים לחוות את הגלישה דרך התמונות של ילדיהם בפייסבוק" מסבירה דריה.

החניכים מקבלים בקייטנה את כל הציוד הנדרש, כולל חולצת גלישה ששומרת מקרני השמש ומונעת חיכוך עם הגלשן, גלשן גלים איכותי המותאם באופן אישי לכל חניך וחניכה, קל לגלישה ושומר על בטיחות המשתתפים. לצד זה, זוכים הילדים בארוחת בוקר, ארוחת צהריים, פירות, מים מינרלים וחבילת שי מתנת BILLABONG. כמו כן, למעוניינים בהסעות מהשרון, ניתן להוסיף תשלום עבור ארגון ההסעה מהאזור.

קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק
קישור לדף האינסטגרם

I-SURF SUMMER CAMP � from I-SURF surf school on Vimeo.

 

קייטנת I Surf

קייטנת I Surf

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. צחי בן סימון

    בהחלט מצויין – ממליץ בחום על קייטנות גלישה של קוצי

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר