מבצע מגן צפוני צילום גיל אליהו
מבצע מגן צפוני. צילום גיל אליהו

"חצי שנה לאחר סיום עבודת צה"ל, הביטחון האישי יחזור לתושבים"

הפרלמנט של הרצליה עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: האם תושבי הצפון יכולים להיות רגועים בנושא המנהרות?

פורסם בתאריך: 15.12.18 20:26

אלי חיו חמו (ג'מיל)

אלי חיו חמו (ג'מיל). צילום עזרא לוי

"כתושבי ואזרחי מדינת ישראל עלינו להיות ערניים ודרוכים בכל עת, ללא קשר למיקום הגיאוגרפי שלנו בארץ. כמו תושבי הדרום, גם תושבי הצפון ואף תושבי המרכז לא יכולים לנוח על זרי הדפנה. המנהרות שהתגלו בגבולות הצפון והחשש מפיגועים, טילים וניסיון לחטיפת חיילים מהווים סכנה ממשית לתושבי הצפון. יחד עם זאת, עלינו ועל תושבי הצפון לסמוך על צה״ל שיימצא פתרונות לסכנות בגבול הצפוני ויקנה ביטחון ושקט לתושבי האזור על מנת שיישארו רגועים וימשיכו בשגרת חייהם". (אלי חיו חמו (ג'מיל) הוא בעלי קבוצת הכדורגל הפועל הרצליה ובעלי מסעדת מפגש השרון בעיר)

צורי ז'אן

צורי ז'אן

תושבי הצפון יכולים להיות רגועים בגלל העבודה המסורה של חיילי צה"ל. למרות הכל, יש עדיין הרבה תושבים שחיים בפאניקה. אני מאמין שתוך חצי שנה לאחר סיום עבודת צה"ל הביטחון האישי יחזור לתושבים. (צורי ז'אן הוא הבעלים של קבוצת ז’אן נדל"ן ברחוב סוקולוב בהרצליה)

לימור קריספין

לימור קריספין. צילום פרטי

מסתבר כי במשך שנים התריעו תושבי היישובים הסמוכים לגבול לבנון על קולות חפירה ורעשים מחשידים. לבסוף הייתה סוג של אנחת רווחה מכך שתלונותיהם לאורך השנים התבררו כנכונות, אמנם בדקה ה-90, אבל נראה שישנה שמחה מסוימת שזה התגלה עכשיו. מבצע "מגן צפוני" יצא אולי לדרך ברגע האחרון, לפני שהמנהרות היוו איום מיידי על תושבי הצפון, אבל זה בהחלט צעד חכם של צה"ל. חפירת המנהרות מהווה הפרה בוטה של הריבונות הישראלית והוכחה נוספת להפרות החמורות של ארגון הטרור חיזבאללה, המתעלם באופן בוטה מהחלטות האו"ם. צה"ל בשיטתיות ובנחישות מחסל את נשק המנהרות. הפעולה הזאת היא בתחילתה ועושה הרושם כי דרוש קור רוח ואורך רוח. (לימור קריספין, תושבת הרצליה, היא מנהלת בתחום ההייטק)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר