ישיבת מועצת עיריית הרצליה. צילום מיטל ליאור-גוטמן

הפרלמנט מסכם שנה לבחירות: "יש התקדמות בנושאי תחבורה, חינוך, בינוי. לצערי, תושבים מתלוננים על לכלוך ברחובות"

הפרלמנט של צומת השרון עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: איך אתם מסכמים את השנה הראשונה בקדנציה של ראש העירייה ומועצת העיר?

פורסם בתאריך: 26.10.19 18:50

גלי עציון

צילום עמית סליקטר

“גילוי נאות – בבחירות של 2013 תמכתי במועמד לראשות העיר משה פדלון. בבחירות האחרונות הוא איבד את תמיכתי, בעיקר ‘בזכות’ תוכניות הבניה, שלטעמי היו ועודן גרנדיוזיות ובעיקר לוקות בחוסר מחשבה. בניגוד להבטחות ערב הבחירות, ובניגוד לרצון התושבים, כפי שעלה במה שכונה ‘שיתוף ציבור’, ראש העירייה ממשיך לקדם תוכניות בנייה שיהפכו את הרצליה למפלצת בטון לרוחב ובעיקר לגובה, ללא תשתיות מתאימות, ובעיקר תוך סכנה ליצירת קטסטרופה תחבורתית. הבנייה המאסיבית עוד תפגע לדעתי עוד יותר ברווחת מוסדות החינוך. ואילו נקודות אור קיבלה הנהגת העיר? ההתגייסות במסגרת פרויקט עירוני להגנה על הסביבה ולטובת הכדור שלנו, לסילוק הפלסטיק מחיינו. חשוב חשוב. ובינתיים מחכים גם לראות מה מתכוון ראש עירנו לעשות ביחס להצטרפות למיזם הבינעירוני של תחבורה בשבת". (עו"ד גלי עציון, היא פעילה חברתית)

 

צורי ז'אן

צורי ז'אן

“השנה הראשונה בקדנציה השנייה של ראש העירייה עברה במהירות וכבר מרגישים את השינוי. נראה שמועצת העיר מגובשת ויעילה וחברי המועצה המחזיקים בתפקידים עושים זאת במקצועיות רבה. יש התקדמות בנושאי התחבורה, החינוך, הבינוי והרווחה. ראש העירייה היה ונשאר איש של התושבים. הוא בקיא במה שקורה בעיר ועוסק בלי הרף בעשייה ציבורית. הרצליה דוהרת קדימה ומובילה בכל התחומים וזאת בזכות יישום תהליכים שהתחילו עוד בקדנציה הקודמת. לצערי, תושבים מתלוננים על לכלוך ברחובות, אך לא באמת עושים מאמצים כדי לשמור על הסביבה. צואת כלבים ופסולת ביתית על המדרכות הם תוצאה של חוסר מודעות סביבתית וחוסר אכפתיות. לדעתי יש לשפר את ההסברה בנושא ולהגביר את האכיפה ברחבי העיר”. (צורי ז'אן הוא הבעלים של קבוצת ז’אן נדל"ן ויו"ר סניף הליכוד בהרצליה)

 

נורית כהן

נורית כהן. צילום סיון פרג'

נורית כהן. צילום סיון פרג'

“הרצליה התברכה בראש עיר שהוא לפני הכל בן אדם, עם לב גדול ותמיד בגובה העיניים. בנוסף להשקעה רבה בחינוך, בזכות המעורבות האישית של משה פדלון והעובדה ששם לעצמו כיעד לצמצם פערים חברתיים וליצור שוויון הזדמנויות, ממשיכה העיריה גם בקדנציה הנוכחית שלו להשקיע רבות באוכלוסיות מוחלשות. השקעה זו לא באה לידי ביטוי רק במתן תקציבים, אלא בסיוע ביצירת קהילות ועידוד למעורבות חברתית. נושא שהוא בנפשי ודורש קצת יותר תשומת לב, הוא נושא הערבות ההדדית. למרבה הצער, הפערים בתוך העם הולכים וגדלים, לעיתים עד כדי שנאה ממש, ובעיני חייבת להיות תכנית חירום לאומית, לא פחות, למיגור הבעיה ולקירוב לבבות. אני מאמינה שהרצליה יכולה וצריכה להיות חלוצה בנושא ולייצר תכנית כזו, אותה תאמצנה ערים אחרות. אי אפשר להמשיך לשבת מהצד ולא לעשות דבר, חייבים לפעול ויפה שעה אחת קודם. רעיונות יש למכביר, צריך רק שמישהו ירים את הכפפה”. (עו”ד נורית כהן היא תושבת הרצליה, יו”ר ועד ההורים בבית הספר בר אילן, יו”ר ועדת ביקורת בעמותות דינל’ה ומרום וחברת מועצה ציבורית באלו”ט)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מוטי

    כפי שתיארה זאת עו"ד גלי עצעון, פדלון גורם נזק עצום בבניה הגרנדיוזיות שלו בעיר, מהר מאוד העיר תקרוס בשל עומסי תחבורה ופקקים שיתחילו מפתח הבית.

  2. מירה

    בהמשך לתלונות הפרלמנט בנוגע לאי נקיון העיר אני מסכימה איתם בהחלטת בעיקר על מדרכות מלאות בקקי של כלבים שבעליהם מתעצלים להתכופף ולאסוף או שזה עיניין של זילזול. אני עצמי בעלת כלב.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר