מילואימניקים. צילום תומר אפלבאום
מילואימניקים. צילום תומר אפלבאום

הצעה: הנחה בארנונה לחיילי מילואים פעילים

משרד הפנים אישר, עיריית ירושלים כבר הרימה את הכפפה, וחבר מועצת העיר ירון עולמי מציע שגם הרצליה תעניק הנחה של 5% למשרתי מילואים פעילים

פורסם בתאריך: 18.3.18 14:37

בישיבת מועצת העיר ביום שלישי הקרוב תעלה לדיון הצעה לסדר שהגיש חבר המועצה ירון עולמי בדבר מתן הנחה בתשלום הארנונה של עד 5% לתושבי הרצליה המשרתים במילואים. זאת בהמשך לתקנה שקבעה המדינה, באמצעות חוק ההסדרים, לאפשר לרשויות המקומיות להעניק הנחה זו בתשלום הארנונה למשרתי מילואים פעילים.

בשבוע שעבר חתם שר הפנים אריה דרעי על תקנה זו, ומיד לאחר מכן אישרה עיריית ירושלים את ההנחה המקסימלית, בגובה 5%, בהתאם לתקנות משרד הפנים.

"אני בקשר עם ארגוני המילואים בהרצליה. זה דבר מאד חשוב שקיבל הד ארצי, ועבר בחוק ההסדרים לאחר מאבק ארוך. מרגע שקיבל תוקף, יכולה כל עירייה לאמץ את זה, ואני מקווה שיעבור אישור גם אצלנו. לא מדובר פה במשהו מטורף. זו בסך הכל טיפה בים. אבל יש לזה ערך סמלי, הכרת תודה והערכה. כולנו מתרעמים כשאנחנו שומעים שהארנונה עולה באחוז או שניים, אז עבור אותם אנשים שמשרתים היא תרד בחמישה אחוזים. זה דבר מבורך", אמר ירון עולמי.

בהצעתו כתב עולמי: "מועצת העיר הרצליה גאה במילואימניקיות ובמילואימניקים ההרצלייניים ומבקשת לאמץ את תקנות משרד הפנים ולתת הנחה בגובה 5% בארנונה למשרתי מילואים פעילים מהרצליה, בהתאם לתקנות משרד הפנים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר