צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

הבינתחומי הרצליה ראשון בארץ בבחינת מועצת רואי החשבון

תלמידי מוסד הלימודים בהרצליה דורגו ראשונים בתוצאות הבחינה בחשבונאות פיננסית של מועצת רואי החשבון. שיעור העוברים הוא 83%

פורסם בתאריך: 27.3.18 08:22

המרכז הבינתחומי הרצליה מדורג במקום הראשון בין מוסדות הלימוד בתוצאות הבחינה בחשבונאות פיננסית של מועצת רואי החשבון שנערכה בדצמבר האחרון. כך עולה מהודעה שפרסמה מועצת רואי החשבון. לפי ההודעה, תלמידי הבינתחומי מדורגים ראשונים בשלושה פרמטרים מרכזיים: שיעור העוברים (83%, 50 תלמידים מתוך 60 שנגשו לבחינה), ציון ממוצע כללי (64.4) ושיעור העוברים מבין הנבחנים לראשונה (84%). נתונים אלו הציבו את הבינתחומי במקום הראשון הכללי בבחינה מבין המוסדות האקדמיים בארץ.

במקום השני דורגה המכללה האקדמית ספיר (82% עוברים בציון ממוצע 60.5). אחריה מכללת שערי משפט (81% עוברים בציון ממוצע 63.3), המרכז האקדמי לב (77% עוברים בציון ממוצע 60.1) והמרכז האקדמי רופין (75% עוברים בציון ממוצע 63.1).

ניתן לשים לב שהמכללות מדורגות ראשונות בתוצאות בחינה זו, והאוניברסיטה העברית היא הראשונה מבין האוניברסיטאות בארץ ומדורגת שישית. שיעור העוברים באוניברסיטאות תל אביב וחיפה הוא 33% בכל אחת.

*** הישארו מעודכנים! הורידו את האפליקציה של צומת השרון הרצליה: באנדרואיד או באייפון 

מהנתונים הארציים עולה כי שיעור המעבר הכללי הוא 60.3%. שני שליש מהנבחנים (66.2%) שניגשו לבחינה בפעם הראשונה עברו אותה בהצלחה. שיעור המעבר של הניגשים לבחינה בפעם השנייה עמד על 18% בלבד ובקרב הנבחנים בפעם השלישית על 17%. כ- 90% מהנבחנים ניגשו לבחינה לאחר שהשתתפו בשנת השלמה (877 נבחנים) ושיעור המעבר בקבוצה זו עומד על 61.3%. לשם השוואה, שיעור המעבר בקרב אותם 10% שלא השתתפו בשנת ההשלמה עומד על 50.5%.

שלומי שוב, ראש תכנית חשבונאות וסגן דיקן בבית ספר אריסון למנהל עסקים, מסר: "אנו גאים בסטודנטים שלנו ומברכים אותם על ההישג המרשים שלהם. חשוב להדגיש שלא מדובר בהישג חד פעמי. מאז הקמת התוכנית בחשבונאות לפני למעלה מעשור, הבוגרים שלנו מובילים את שיעורי המעבר בבחינות המועצה. אינדיקציה חזקה לא פחות לאיכות בוגרינו היא הביקוש האדיר אליהם והישגיהם המרשימים בעולם העסקי והאקדמי. אנו צופים שהשינויים במתכונת בחינות המועצה לכיוון של חשיבה רק ילכו ויעצימו את הפערים לטובת בוגרינו בשנים הבאות ויתנו ביטוי אמיתי יותר לאיכות הגבוהה שלהם, כמו גם לכלים ולערכים שאנו מקנים להם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר