אוטובוס של מטרופולין. צילום: תומר פדר
אוטובוס של מטרופולין. צילום: תומר פדר

מהיום: הוזלו מחירי הנסיעה באוטובוס בקווים בינעירוניים

במסגרת הרפורמה של משרד התחבורה ניתן לרכוש מנוי יומי לכל אמצעי התחבורה הציבורית ללא הגבלה. ההוזלות יינתנו בכרטיסי המנוי החודשיים או היומיים

פורסם בתאריך: 28.3.18 09:18

שלב נוסף לעידוד השימוש בתחבורה הציבורית. החל מהיום (רביעי) יהנו הנוסעים בקווי התחבורה הציבורית הבינעירוניים מהוזלות דרמטיות של עשרות אחוזים בתעריפי הנסיעה באוטובוסים וברכבות. זאת, במסגרת מהפכת התעריפים שיזם שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ במחירי הנסיעה העירוניים והבינעירוניים.

השר כץ ציין כי הרחבת הרפורמה גם לנסיעות בינעירוניות תגביר את השימוש בתחבורה הציבורית, תוזיל את יוקר המחייה ועשויה לחסוך לנוסעים אלפי שקלים בשנה. "הרחבת הרפורמה תאפשר לנוסע לבחור בין אמצעי התחבורה הציבורית השונים, אוטובוס, רכבת, ובעתיד הקרוב גם במוניות השירות", אמר השר כץ והוסיף כי הרפורמה צפויה לחסוך לכל משפחה מאות שקלים מדי חודש.

במסגרת הרפורמה, יהנו הנוסעים לראשונה ממנוי "חופשי יומי" חדש, המאפשר להם לנסוע בכרטיס מנוי מוזל, בכל אמצעי התחבורה הציבורית (אוטובוס, רכבת ישראל, רכבת קלה, מטרונית ובקרוב גם במוניות השירות). המנוי החדש מקנה נסיעה חופשית בין המטרופולינים ובתוכם, ללא כל הגבלה ובמשך כל שעות היממה.

ההוזלות החדשות בתחבורה הציבורית הבינעירונית ינתנו באמצעות מנוי חופשי יומי או חופשי חודשי ויחולו על נסיעות באוטובוסים וברכבות, בכל חלקי הארץ (למעט הערבה ואילת).

במסגרת הרפורמה, מנוי חופשי יומי בין מטרופולין באר שבע למטרופולין תל אביב, יאפשר לנסוע ללא כל הגבלה, במשך כל שעות היממה, בכל אמצעי התחבורה הציבורית, בכל ערי המטרופולין, מדימונה בדרום ועד נתניה בצפון, במחיר של 37.50 שקלים בלבד. מנוי זה מקנה נסיעה חופשית בין השאר בין הישובים אשקלון, קרית גת, אשדוד, קרית מלאכי, שדרות, נתיבות, אופקים, ערד, דימונה, ירוחם, רחובות, ראשון לציון, מודיעין, אלעד, ראש העין, הוד השרון, הרצליה, רעננה, טירה, נתניה, וערי גוש דן.

 

מנוי חופשי יומי בין מטרופולין חיפה למטרופולין תל אביב, מאפשר נסיעה חופשית מנהריה ועד אשדוד, במהלך כל שעות היממה, בכל אמצעי התחבורה הציבורית (אוטובוסים, רכבת ישראל ומטרונית), בעלות של 40 שקלים בלבד. המנוי מאפשר נסיעה בין מעלות, עכו, נהריה, כרמיאל, חיפה והקריות, נצרת, יקנעם, חדרה, נתניה, רעננה, הרצליה, ראש העין, מודיעין, רחובות, אשדוד, גן יבנה וערי גוש דן.

במסגרת הרפורמה יוכלו הנוסעים לרכוש לראשונה גם מנוי חופשי יומי בכל הארץ, מקרית שמונה ועד למצפה רמון (למעט אילת והערבה). מנוי זה מאפשר נסיעות ללא הגבלה בכל המטרופולינים בארץ, במשך כל שעות היממה, בכל אמצעי התחבורה הציבורית (אוטובוסים, רכבת ישראל, רכבת קלה ומטרונית), בעלות מוזלת של 60 שקלים בלבד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר