משה פדלון ומנשה רז. צילומים עזרא לוי, אלון רון
משה פדלון ומנשה רז. צילומים עזרא לוי, אלון רון

למי הייתם קונים שי לחג הפסח? תושבי הרצליה מספרים

לראש העירייה, לקולגות בבית הספר, לפעילים החברתיים, למשפחה. תושבים מספרים על המתנה המיוחדת שהיו בוחרים לתת

פורסם בתאריך: 3.4.18 07:59

תזכורת לפגישה

איש התקשורת מנשה רז נותן לראש העיר משה פדלון פעמון

למשה פדלון, ראש עיריית הרצלייה, אשלח מתנה, פעמון תזכורת. ביקורת, גם נוקבת, על התנהלות מר פדלון בהקשר מסוים, איננה ״הכרזת מלחמה״. ביקורת נועדה לתקן כשהיא נתקלת בפתיחות. כך, בפגישה מקרית עם ראש עיריית הרצלייה, הוא הציע שניפגש לכוס קפה. נעניתי בשמחה ולמחרת היום אף התקשרתי כדי לתאם מועד ומקום. אלא שמאז נעלמו עקבותיו… פעמון תזכורת –  המתנה שלי למשה פדלון לקראת חג האביב.

אנשים טובים באמצע הדרך

זיו עומר, פעיל בפורום הורי הגנים והיסודיים ובהורות בהתנדבות, משבט את מנהלת מחלקת ההתנדבות בהרצליה, ענת תמיר

זיו עומר. צילום פרטי

זיו עומר. צילום פרטי

למי שעובד לא מעט עם גופים שונים בעיר, קשה לבחור רק אחד לתת לו מתנה. העיר מלאה אנשים טובים, מתנדבים ואנשי עירייה אשר כולנו רואים את עבודתם כמובנת מאליה, אך עושים מעל ומעבר לדאוג לרווחת התושבים.

אך אם הייתי צריך לבחור רק אחד, הייתי בוחר באחת אשר פועלת בשקט, דואגת לכולם והייתי רוצה לנצל את ההזדמנות לדאוג קצת לה: ענת תמיר מנהלת מחלקת ההתנדבות בעיר ואת מרכז "הורות עכשיו".

ענת תמיר. צילום פרטי

ענת תמיר. צילום פרטי

את ענת הכרתי לפני כשלוש שנים, והקליק היה מיידי. אצל ענת אין מחסומים, אין תירוצים. רצים קדימה. כמו המוטו של נייקי: Just do it. ענת הקימה את "הורות עכשיו" עם עשרות הרצאות עירוניות ומאות אנשים בכל הרצאה, ועם עשרות הרצאות מקומיות בבתי הספר ובגנים. בהמשך לקחה על עצמה ענת את נושא ההתנדבות בעיר ובנתה פלטפורמה לכל אדם בעיר המעוניין להתנדב (ולכל גוף הזקוק למתנדבים). היצירתיות הנפלאה שלה, לא רק שלא ויתרה על הורות עכשיו, אלא אף חיברה בין השניים לבניית "הורות בהתנדבות" – מקום בו משפחות מתנדבות יחד ונותנות. נותנות לזולת, נותנות לילדים את העוצמה שבנתינה, ונותנות למשפחה זמן איכות משותף.

לחג פסח הייתי קונה לה – ולנו – מכונת שיבוט, כדי שיהיו עוד כמוה.

לקחת פסק זמן

הרכזת החברתית של בית ספר "אופק" רעות שרעבי נותנת לליאת תבור במתנה זמן מנוחה

מימין: רעות שרעבי וליאת תבור. צילום פרטי

מימין: רעות שרעבי וליאת תבור. צילום פרטי

את מתנת החג הייתי מעניקה לאשת חינוך בעיר, חברה וקולגה, ליאת תבור. ליאת היא רכזת החינוך החברתי בחטיבת שמואל הנגיד. ליאת פועלת רבות לקידום החינוך החברתי בעיר, הן במסגרות הפורמליות והן במסגרות הבלתי פורמליות. היא מקדמת את שיתוף הפעולה של בני הנוער בעיר עם תלמידים בעלי צרכים מיוחדים הלומדים בעיר ומחברת בין כל כך הרבה גורמים, דבר היוצר חיבור והגברת שיתוף הפעולה.

לחג פסח הייתי נותנת לה קצת זמן מנוחה… מתנת החג ממני בהחלט מגיעה לה!

 

חזקו ואמצו

הפעיל החברתי עמית מרלה נותן כוח לאקטיביסטים בהרצליה

עמית מרלה. צילום פרטי

עמית מרלה. צילום פרטי

את המתנה שלי אני בוחר להעניק לכל האקטיביסטים באשר הם, אשר פעלו בעיר הרצליה בשנה האחרונה, הציפו בעיות והראו לכולנו כי גם בהרצליה ישנם תושבים שאכפת להם ומעניין אותם מה שקורה בעיר, ובמסדרונות העירייה בפרט.

אני בוחר לציין לטובה במיוחד את קבוצת ״הרצליה איכות חיים״ שהביאה לתודעת תושבי העיר את נושא תכנית המתאר ובעיותיה וגרמה להחזרת התכנית לשיתוף ציבור, מה שהוגדר על ידי העיתונות כאירוע מכונן וחסר תקדים בתולדות תכנון הבניה בישראל, בו לחץ ציבורי שבא מלמטה אילץ את רשויות התכנון לחזור בהן.

המתנה שאני נותן להם היא חיזוקים וכוחות להמשיך באותה הדרך ולהפוך את הרצליה לעיר מובילה ומסמנת דרך להצלחה וקידמה.

קבלו אותי

אלי חיו חמו (ג'מיל), הבעלים של הפועל הרצליה

אלי חיו חמו. צילום עזרא לוי

אלי חיו חמו. צילום עזרא לוי

"עבורי חג הפסח מוקדש בראש ובראשונה למשפחה. המתנה שאני נותן להם בכל חג פסח היא שהם מקבלים אותי לעשרה ימים, בהם אני לוקח חופש מוחלט מהעבודה, שמוקדש אך ורק למשפחה. זאת המתנה מבחינתי שאני נותן להם, וזמן האיכות הטוב ביותר שאני יכול לבקש. אצלנו בפסח תמיד כל המשפחה ביחד. תמיד מבלים ועושים חופשות, אבל בניגוד לחלק גדול מאזרחי ישראל, אנחנו אוהבים להישאר בארץ ולעשות חופשה באילת, בשקט, ולא לחפש את ההרפתקאות בחו"ל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר