חוף השרון. צילום עזרא לוי
חוף השרון. צילום עזרא לוי

חוזרים לים: עונת הרחצה תיפתח בשבוע הבא

שמונת החופים של הרצליה יעמדו לרשות הציבור החל מיום שני ב-07:00, כולל חוף נוף ים שפתיחתו הוטלה בספק. שלושת חופי אכדיה הנוגשו לנכים

פורסם בתאריך: 11.4.18 12:31

את יום העצמאות שיצוין ביום חמישי בשבוע הבא תוכלו לחגוג בחופי העיר. עונת הרחצה תיפתח בהרצליה ביום שני, ה-16.4. מדובר בשמונה חופים מוכרזים לרחצה: נוף ים,  השרון, זבולון, אכדיה צפון, אכדיה מרכז, אכדיה דרום (הנכים), החוף הנפרד וחוף הכוכבים (החוף הדרומי) , ובהם פועלות שמונה תחנות הצלה.

כל תחנה תאויש בשלושה מצילים, על פי חוק הסדרת מקומות רחצה, וכן ייפתחו שמונה מרפאות עזרה ראשונה בכל חוף מוכרז. כל חוף מוכרז יציע שירותי ניקיון, פינוי אשפה, שירותים, מקלחות ומקלחות חוף, מלתחות, פיקוח עירוני, הצללה ועסקים שונים למכירת מזון ושתייה. לאחרונה גם נפתחה תחנת הזנקה של מד"א בחוף השרון, המהווה מעטפת לשירותי החירום הפועלים בחופים.

שעת פתיחת הפעילות בחופים היא 7:00 בבוקר ושעת הסגירה תשתנה לאורך העונה. שלושת חופי אכדיה מונגשים לבעלי מוגבלות ומוצעים בהם כיסאות צפים לנכים שניתן להיכנס איתם למים בלוויית מלווה. בחוף אכדיה צפון מותקנת מעלית ובמקום יש חניית נכים מוסדרת.

במהלך החורף לא היה ברור אם חוף נוף ים ייפתח לרחצה, כיוון שמשרד הבריאות המליץ לסגור אותו לאורך כל עונת הרחצה, בשל נוכחות הכתם הצהוב שמקורו במפעל התעשייה הצבאית שפעל בעבר סמוך לחוף. הסמכות על סגירת חופי רחצה מוכרזים בארץ נתונה בידי משרד הפנים, שלא הודיע על סגירתו. במהלך החורף היה חוף נוף ים סגור לרחצה והחופים הפעילים בעיר היו חוף השרון ואכדיה דרום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר