איוב קרא צילום אוליבייה פיטוסי
איוב קרא צילום אוליבייה פיטוסי

השר איוב קרא בהרצליה: "התקשורת מתגייסת כדי להפיל ראש ממשלה"

שר התקשורת התארח במרכז הבינתחומי ובהתייחסותו לפיצול הערוצים אמר: "מדובר בהצלחה, בתקופתי לא יכבו אף ערוץ"

פורסם בתאריך: 12.4.18 08:07

שר התקשורת איוב קרא התארח השבוע בכנס DIGIT לתקשורת דיגיטלית בבית ספר "סמי עופר" לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה. בתשובה לשאלה מה הציון שהוא מעניק לעיתונות הישראלית אמר היום שר התקשורת, ח"כ איוב קרא, כי "בחודשים האחרונים אני מזהה ירידה חדה – הייתי נותן לה 5 ולא 10 כמו פעם. התקשורת הישראלית מתגייסת בכדי להפליל ראש ממשלה והציבור בכל זאת מגיב ההפך: נותן אמון בראש הממשלה למרות דיווחי התקשורת, הכי גבוה אי פעם, וזו בעיה".

בהתייחס לפיצול ערוץ 2 לקשת ורשת אמר קרא כי מדובר בהצלחה: "ניתן לראות יותר תכנים שהציבור יותר אוהב, וגם הרייטינג עולה, בניגוד לציפייה המוקדמת שאולי זה לא יקרה. יש יותר צפייה בערוצים המסחריים וזה בעצם הצלחה. יכול להיות שיש סוג של בעיה לחלק מהערוצים, אולי חלק מהערוצים".

בתשובה לשאלה אם הוא לא חושש שבסופו של דבר רשת וערוץ 10 יבקשו להתאחד, ענה השר: "בתקופה שלי לא יהיה איחוד כי אני מאמין בתחרות. אני אעשה הכל, אדאג שלא יקרסו, אני רוצה שכולם יצליחו – אני עושה הרבה בשביל זה". בהמשך הדגיש: "בתקופתי שלי לא יכבו אף ערוץ".

קרא התייחס גם למלאת שנה לתחילת שידורי התאגיד הציבורי באמרו: "לתאגיד הציבורי יש הוצאות כאלה ואחרות שמגיעות לכדי מיליארד שקל. מדובר בכסף גדול מאוד. אף אחד לא רוצה לפגוע בשידור הציבורי, שזה דבר שחשוב במדינה דמוקרטית, אבל מאידך, יש מידתיות וסבירות שצריך לקחת בחשבון. כשרואים תכניות של חצי אחוז, שני אחוז, שלוש אחוז – אין מידתיות. אם ערוץ 20 שיצא אתמול לאוויר מצליח לעבור את התאגיד שכבר יצא לדרך לפני שנה צריך לשאול האם צריך להשקיע כל כך הרבה הכסף או לקיים את החלטת הכנסת ולפצל את זה – לחברת חדשות ולחברת תכניות. כרגע, אנחנו משלמים הון עתק מבלי לקבל תמורה ראויה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר