צילום: חיים טויטו
צילום: חיים טויטו

טקסים, שירים וסיפורים: אירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל בהרצליה

הטקס המרכזי ייערך בגן שפר, במתנ"סים ברחבי העיר יתקיימו ערבי שירי לוחמים ובבית קינן יספר תושב העיר יובל עילם על ידידו סרן ניר פורז ז"ל

פורסם בתאריך: 17.4.18 17:38

העיר הרצליה תתייחד עם זכר הנופלים במערכות ישראל בטקס הזיכרון המרכזי, אשר ייערך בגן "בן שפר" שברחוב סוקולוב ביום שלישי, 17.4 ב-20:00. בשל הטקס, רחוב סוקולוב ייסגר לתנועת רכבים בקטע שבין רחוב הדר לרחוב דרך ירושלים. רחוב ההגנה יהיה סגור לתנועת כלי רכב מרחוב יגאל אלון לכיוון דרום. מהמשטרה נמסר כי לא תותר כניסה עם אופניים חשמליים ובעלי חיים, וכי הקהל מתבקש להקדים את הגעתו.

בבית הספר גורדון יתקיים מפגש בין סיפורי שכול לסיפורי גבורה בהנחיית עודד מנשה, עם הזמר אביהו מדינה, ב-20:30.

בערב זה יתקיימו בנוסף גם טקסי זיכרון קהילתיים. באשכול פיס זאב יתקיים טקס זיכרון קהילתי הכולל גם "שירים ברוח – שירה בציבור עם טל שובל, ב-21:00.

במתנ"ס נוף ים יתקיים ערב שירי הלוחמים המסורתי, עם הזמר שלומי ברק ובליווי קלידן, ב-22:00.

במתנ"ס נווה עמל ייערך ערב שירי לוחמים "שרים מהלב" עם ללי ברגר, ב-21:00.

במתנ"ס יד התשעה יתקיים ערב זיכרון ומפגש שכונתי בו יספרו משפחות שכולות על יקיריהם שנפלו במערכות ישראל, ב-21:00. ערב שירי לוחמים יתקיים גם במועדון בשיכון דרום.

ב"בית קינן" ייערך מפגש "הקשבה לתקומה", שיעסוק בסיפורו של סרן ניר פורז ז"ל, מפקד צוות ביחידת סיירת מטכ"ל אשר נפל בניסיון החילוץ של נחשון וקסמן ז"ל. מרצה: יובל עילם, חברו של ניר. המפגש יתקיים ביום שלישי, ערב יום הזיכרון, 17.7.2018 בשעה 20:45 בחצר "בית קינן", רחוב נתן אלתרמן 51, הרצליה. ההרצאה פתוחה לקהל הרחב אך מותנית ברישום בקישור הבא- https://bitly.com/2Hjbl9B. שימו לב: בעקבות הביקוש הרב והרצון לאפשר לקהל הרחב להשתתף במפגש, המפגש יתקיים בחצר "בית קינן". נא להיערך עם ביגוד מתאים.

 

למחרת, ביום הזיכרון, 18.4, יונחו זרים על קברי הנופלים בני העיר, יתקיימו אזכרות בבתי הכנסת ברחבי העיר החל מהשעה 07:00. אולם התייחדות בבית יד לבנים ייפתח ב-08:30. יום הזיכרון גם יצוין בבתי הספר ברחבי העיר בין 10:00 ל-12:00. טקס האזכרה הממלכתי בבית העלמין בהרצליה ייפתח ב-11:00 עם צפירת דומיה להתייחדות עם הנופלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר