פארק הרצליה. צילום: אריאלה שטיין
פארק הרצליה. צילום: אריאלה שטיין

אתם קבעתם: הרצליה חמישית בארץ בדירוג שביעות רצון התושבים

תושבי הרצליה דירגו את עירם בצמרת הארצית בסקר של אתר "מידרג". בתחום הפארקים ומתקני הספורט דורגה הרצליה ראשונה

פורסם בתאריך: 24.4.18 10:06

עיריית הרצליה מדורגת במקום החמישי מבין הערים בארץ בכל הנוגע לתחושת התושבים אודות השירות והתמורה אותם הם מקבלים מהעירייה. כך עולה מסקר שערך אתר "מידרג" זו השנה השלישית. לפי הסקר, עיריית הרצליה זכתה לציון כללי 3.56 מתוך 5, כשמקדימות אותה מודיעין (ראשונה בדירוג), נס ציונה, רעננה וגבעתיים.

בסקר השתתפו 6,424 איש מ-21 ערים ברחבי הארץ. תל אביב מדורגת אחרי הרצליה, במקום השישי, והיא הראשונה מבין הערים הגדולות בארץ. הממוצע הארצי של העיריות עמד על 3.1, כשאת הרשימה נועלות אשדוד (2.17) והוד השרון (2.39).

ראש עיריית הרצליה משה פדלון אמר: "אני מודה לתושבי העיר על ההערכה הגבוהה שלהם. הדירוג הגבוה שקיבלנו מהם מהווה עבורי תמריץ להוסיף ולשפר את הנעשה בעיר תוך חשיבה על איכות החיים ושביעות הרצון של התושבים".

מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא שיגר לעובדים מכתב ובו כתב בין השאר: "זו עוד הוכחה שעיריית הרצליה התברכה במשאב החשוב ביותר, אתם העובדות והעובדים הכל כך מקצועיים, מסורים ואיכפתיים, ועל כך הערכתי ותודתי".

תושבי הרצליה העניקו לעירם את הציון הגבוה ביותר בתחום תחזוקת ואיכות הפארקים – 4.23, מקום ראשון בארץ. מערכת החינוך בהרצליה דורגה שישית עם ציון 3.46 (מודיעין ראשונה, רעננה שנייה, כפר סבא ורמת השרון במקומות 7 ו-8 בהתאמה).

בנוגע לתקשורת עם העירייה (מוקד עירוני, טיפול בתלונות ועוד) העניקו תושבי הרצליה לעירם את הציון המשוקלל 3.88 שמציב אותה במקום השישי בארץ.

בדירוג ניקיון רחובות העיר זכתה עיריית הרצליה לציון 3.67 והיא רביעית בארץ בתחום זה. בנוגע לפינוי הזבל, מדורגת הרצליה במקום החמישי (3.9).

בתחום התחבורה ומצב הפקקים מדורגת הרצליה שישית עם ציון לא מחמיא של 2.51. יש לציין כי בתחום זה רק נס ציונה ומודיעין קיבלו ציון מעל 3. בדירוג מקומות החנייה בעיר העניקו תושבי הרצליה לעירם את הציון 2.85, מקום רביעי בארץ. גם בדירוג מקומות הבילוי והתרבות מדורגת הרצליה רביעית בארץ (3.35).

ההתקדמות בתחום ההתחדשות העירונית ותכניות תמ"א 38 בהרצליה לא נעלמה מעיני תושבי הרצליה, והעיר מדורגת שלישית בארץ (3.1). בעידוד זוגות צעירים להגיע ולגור בעיר מדורגת הרצליה חמישית (2.66, רק מודיעין עברה את הציון 3).

מהסקר עולה כי רוב מכריע של הציבור בכלל העיריות אינו מרוצה מרמת השירות הניתנת לו מהעירייה. על השאלה האם אתם מקבלים תמורה הוגנת לארנונה ענו רק רבע ממשתתפי הסקר תשובה חיובית. 28% ענו "לא" ו-46 ענו "באופן חלקי". על השאלה "ממה מתוסכלים התושבים" בכלל העיריות ענו 21.5% "מגובה הארנונה", 13.9% מתחום התכנון והבנייה ו-13.1% ממצב החנייה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר