עיריית הרצליה. צילום דוברות העירייה
בניין עיריית הרצליה. צילום דוברות העירייה

עיריית הרצליה קיבלה את תקן ISO לאיכות, התייעלות ושיפור השירות לתושב

זו השנה ה-16 בה זוכה העירייה באישור מכון התקנים לניהול איכותי ומקצועי

פורסם בתאריך: 7.5.18 09:56

 

עיריית הרצליה קיבלה אישור ממכון התקנים כי עברה בהצלחה את המבדק השנתי של המכון, 9001 ISO. צוות הסוקרים של מכון התקנים ציין לשבח את העבודה המקצועית והאיכותית, יוצאת הדופן, המתבצעת בעירייה.

תקן ISO 9001 הינו תקן בינלאומי לניהול איכות ולעמידה בנהלים ובמדדי איכות ושיפור של תהליכי העבודה. עיריית הרצליה מחזיקה כבר 16 שנים בתקן לניהול איכות, זאת משנת 2002, כאשר מדי שנה מתקיימים בה מבדקי מעקב של מכון התקנים. במקביל, צוות מאמתים פנימיים, מקרב עובדי העירייה, מבצע מבדקים במינהלים ובאגפי העירייה השונים כחלק מהיערכות העירייה לקראת מבדק המעקב השנתי של מכון התקנים.

התקן מתבסס על מספר עקרונות, בהם: התמקדות בלקוח, מנהיגות העסקת עובדים, גישה תהליכית, שיפור קבלת החלטות מבוססות ראיות וניהול יחסי גומלין. השנה נערך המבדק לפי תקן 2015: 9001 ISO המתמקד בנושאים נוספים, כגון חשיבה אודות סיכונים, ניהול ידע ומיפוי בעלי ענין /בעלי זיקה.

מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא בירך על תו התקן ואמר כי "עיריית הרצליה שמה לה למטרה לייעל ולשפר את הליכי העבודה והנהלים לטובת שיפור השירות לתושב, כאשר כולם בעירייה, מנהלים ועובדים, לוקחים חלק פעיל בתהליך ותורמים להצלחתו". עוד ציין בן עזרא "אני מודה לכל אחת ואחד מעובדי עיריית הרצליה על תרומתם לעבודת העירייה המקצועית והאיכותית".

תעודת ISO 9001

תעודת ISO 9001

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בקיצור
    תרשום מה אתה עושה
    ותעשה מה שרשמת

    ככה מקבלים תו ISO

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר