מכונית בשטח פארק הרצליה
מכונית בשטח פארק הרצליה

למה מכוניות נוסעות על מסלול האופניים בפארק הרצליה?

מכוניות פרטיות נכנסות לפארק, נוסעות במסלול רכיבת האופניים ומאלצות את הרוכבים לרדת ממנו. העירייה: הנסיעה בפארק אסורה למעט רכב תפעולי

פורסם בתאריך: 15.5.18 14:31

פארק הרצליה הוא ללא ספק אחת מפינות החמד של הרצליה ואחד הפארקים העירוניים היפים בארץ. משאבים רבים הושקעו בהקמתו, אחרי הגשם שלולית החורף שבו היא פנינה, התכנון שלו זכה בפרסים, ואלפים מתושבי העיר פוקדים אותו מדי יום לבילוי משפחתי, טיול, ספורט, שעשועים ומה לא. לכן, מאכזב ואף מכעיס לשמוע כי מכוניות פרטיות נוסעות על המסלול המיועד לרכיבת אופניים.

"אני עושה הליכות בוקר בפארק הרצליה מספר פעמים בשבוע, בעיקר בשעות הבוקר, ורואה לא פעם מכוניות שנכנסות אליו מכיוון שבעת הכוכבים", סיפר תושב הרצליה שביקש להישאר בעילום שם. "ולא פעם יצא שראיתי מכוניות שנוסעות בפארק, כולל על מסלול האספלט המיועד לרוכבי אופניים. חלק מהרכבים נסעו במהירות גבוהה, ובכמה מקרים אילצו את רוכבי אופניים לרדת מהנתיב המיועד עבורם.

"באחד הימים אמרתי שדי והחלטתי לברר את העניין. ניגשתי לאישה שעמדה ליד מבנה שלידו חנתה אחת המכוניות, והיא אמרה שיש להם נוהל שמאפשר כניסה לרכב טיפולי, ושככה זה. אבל המכוניות היו פרטיות, לא רכבים טיפוליים. למיטב ידיעתי, רכב טיפולי הוא בדרך כלל טרקטורון או רכב גולף, אבל על מסלול האופניים נסעו מכוניות פרטיות, לדעתי אלו לא היו רכבים טיפוליים".

מעיריית הרצליה נמסר: הנסיעה בשבילי הפארק אסורה למעט לרכבי תיפעול. התלונה הועברה לבדיקת מנהלת הפארק.
ממנהלת הפארק לא נמסרה תגובה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר