עופר לוי, ראש מרצ-התנועה הירוקה
עופר לוי

פעם כדורגלן, היום יו"ר מפלגה: עופר לוי יוביל את סיעת מרצ בהרצליה

בבחירות המקדימות לרשויות המוניציפליות נבחר לוי כיו"ר הסיעה. המשפטנית הצעירה דניאל אייזנברג הפתיעה כשדורגה ראשונה

פורסם בתאריך: 17.5.18 08:15

עופר לוי נבחר כיו"ר סיעת מרצ לקראת הבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו בחודש אוקטובר. כך נקבע היום (רביעי) במהלך הבחירות המקדימות לרשימות המוניציפליות שנערכו במפלגת מרצ, כולל הסניף בהרצליה. לוי זכה ב-93 קולות שהקנו לו את המקום השלישי ברשימה.

ההפתעה של הבחירות לרשימת מרצ בהרצליה היתה ללא ספק המשפטנית דניאל אייזנברג בת ה-27, שנבחרה ראשונה עם 112 קולות. שני הגיע ראש העיר בעבר וחבר מועצת העיר יהונתן יסעור, עם 104 קולות. במרצ מקווים כי השילוב של הרכב צעיר עם ראש עיר מנוסה יוביל את הרשימה לחמישה מנדטים במועצת העיר.

דניאל אייזנברג, סיעת מרצ בהרצליה

דניאל אייזנברג, סיעת מרצ בהרצליה

לוי שחר ומיכל שלו רייכר קיבלו 86 קולות כל אחד ובהגרלה שנערכה בין שניהם דורג שחר רביעי ושליו רייכר חמישית. איש ההיי-טק גרין וורן קיבל 76 קולות, הפעיל החברתי עמית מרלה, שרץ לראשות העיר, זכה ל-63 קולות, רוני נווה עם 38.

מיכל שליו רייכר. צילום: עדי עמיטל

מיכל שליו רייכר. צילום: עדי עמיטל

עופר לוי, בן 46, בן העיר הרצליה, היה כדורגלן מקצועי ושיחק במשך שבע שנים בקבוצת בני יהודה, ואחר כך במכבי תל אביב. כיום הוא מאמן במחלקת הנוער בהפועל רעננה ומנהל מרכז ספורט ראשונים בהוד השרון

עופר, מה לכדורגלן ולמפלגת מרצ?
"אני חבר המפלגה, התפקדתי למרצ, וחברים מהמפלגה אמרו לי שמתחילים משהו חדש בעיר, מרעננים את מרצ, והחלטתי להיכנס פנימה. יש לי את החיידק הזה. אני תושב העיר מלידה, לא עזבתי אותה לדקה. מת על העיר הזו, חי אותה, נושם אותה ובעיקר אכפת לי ממנה. בגלל ששיחקתי כדורגל בבני יהודה שייכו אותי לשכונת התקווה ולתל אביב, אבל נולדתי, גדלתי ואני חי כל חיי בהרצליה. למדתי ביוחנני, חטיבה ביד גיורא, תיכון בהראשונים, ופה אני גר עד היום".

אתה חושב שמרצ יכולה להיות כוח משמעותי בהרצליה?
"אני בטוח שמרצ יכולה לשמור על הכוח שלה, ואף להגדיל אותו. נפעל לאיכות החיים של התושב המקומי, לא לתושב העתידי, שאליו קורצת ההנהגה הנוכחית ומזניחה את התושב הקיים. יש לנו רשימה יפה המורכבת משילוב של צעירים עם ותיקים, וביחד ובעבודה קשה, עם הרבה אנרגיות, נרוץ רחוק. יש בהרצליה המון פוטנציאל".

תגובות

4 תגובות
4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה, שוב כדורגלן ודוגמנית?
    סתאאאם, לא בדיוק. אם הוא במר"ץ אז הוא לא בדיוק בית"ר ירושלים, והיא כנראה נבונה דייה לבחור במסלול המשפטי והציבורי, ולא זה שהרפאלי'ס הנבובות למיניהן צועדות בו.

  2. יאיר כרמון

    מפלגת מרץ בהרצליה העמדתם מועמדת נהדרת בעבר יעל גרמן שפרשה למען שרות העם.השאירה אותו עם הסגן שהיה לדעתי כשלון עצום בכל תקופת שרותו וכמובן גם בתקופה שהחליף אותה מר יהונתן יסעור.בניתם רשימה מעניינת אך את כולי לא תקבלו מאחרומר יסעור מועמד במקום ריאלי חבל יא י ר כרמון

  3. עופר

    לא לשכוח את מעמד הביניים, הרוב הדומם, אשר מתגורר בבתים משותפים מטים ליפול ומשתוקקים לפינוי בינוי או תמא 38. בהצלחה.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר