רועי ברקו
רועי ברקו

נרשמתם כבר? "ליגת השכונות" בכדורגל שמקים רועי ברקו יוצאת לדרך בשבוע הבא

אוהבים לשחק כדורגל ואין לכם עם מי? הכירו את ליגת האבות שמקים רועי ברקו בהרצליה ורעננה

פורסם בתאריך: 22.5.18 14:03

רועי ברקו, תושב הרצליה לשעבר ותושב רעננה כיום, בן 28, מאמן נוער בקבוצת הכדורגל הפועל רעננה, מארגן בשבוע הבא (יום שלישי, 29 במאי), את הטורניר הראשון של "ליגת השכונות" – ליגת כדורגל למבוגרים חובבים שהוא מקים בהרצליה וברעננה.

ברקו, בן 28, סטודנט לפסיכולוגיה ולמדעי ההתנהגות, מספר שהחליט להוציא את המיזם אל הפועל בעקבות פניות של אבות רבים בהרצליה וברעננה, שפנו אליו וסיפרו לו על התשוקה שלהם לשחק כדורגל, לפרוק את המתח של כל היום, לעשות משהו עם החבר'ה ולהכיר חברים חדשים. הוא מספר שהקושי הגדול שלהם הוא לארגן שחקנים, מקום וזמן שמתאים לכולם.

"החלטתי להרים את הכפפה ולארגן טורנירים של קט רגל, עם חמישה שחקנים בכל קבוצה שיתקיימו ביום מרוכז פעם בשבוע. קיימתי מפגש במתכונת מצומצמת לפני כחודש ברמת השרון עם שלוש קבוצות שבכל אחת שבעה שחקנים, של חבר'ה מרעננה והרצליה, והמפגש היה הצלחה גדולה והמשתתפים נהנו מאוד".

אמנם המשתתפים הם שחקנים חובבים, אך ברקו מתכנן להביא למגרש שני שופטים, ציוד מקצועי, תלבושות וגם הרבה מוזיקה. "המטרה הגדולה היא שיהיה כיף. אני רוצה לארגן ליגה שהיא כולה הפנינג", אומר ברקו.

הטורניר יתנהל בשני מגרשים צמודים, ארבע קבוצות ישחקו בו-זמנית, חמישה משחקים במתכונת של 12 דקות כל אחד. ארבע הקבוצות שיצברו את מירב הנקודות יעלו לחצי הגמר (ראשון ושני) ומשם לגמר. הטורניר הראשון יתקיים במגרשי הספורטק ברעננה, מול שכונת נווה זמר, בשעה 18:30.

תושבי הרצליה ורעננה המעוניינים להצטרף לליגה מוזמנים לפנות לברקו ולהירשם כקבוצה עד שבעה שחקנים, או כיחידים שברקו ישבץ בקבוצות הקיימות. ההרשמה נפתחת היום לבני 18 ומעלה והעלות היא 300 שקלים לקבוצה של שבעה אנשים, כ-43 שקלים ליחיד. "זה אמור לכסות את העלות של שופטים והשימוש במגרש", הוא אומר, "אני צופה שיהיו שש קבוצות בטורניר הראשון. יש לנו קבוצת וואטסאפ שכל יום נוספים אליה אנשים, ורבים פונים אלי גם דרך עמוד הפייסבוק שפתחתי".

יש מגבלת גיל?

"אין. אם מישהו מרגיש שהוא מסוגל פיזית, הוא מוזמן להצטרף".

לעמוד הפייסבוק של ליגת השכונות הקליקו כאן.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר