הכניסה לאזור התעשייה בהרצליה. צילום ארכיון ניר קידר
הכניסה לאזור התעשייה בהרצליה. צילום ארכיון ניר קידר

העירייה והמשטרה נפגשו: האם נמצאה הסיבה לפקקים החריגים במחלף הסירה?

נציגי העירייה והמשטרה נפגשו אתמול והחליטו על שינויים בהסדרי התנועה בכניסה לאזור התעשייה

פורסם בתאריך: 28.5.18 10:14

כבר כמה ימים שתושבי הרצליה והעובדים בה מדווחים על עומסי תנועה חריגים בצומת הסירה בשעות הבוקר. אתמול התקיימה ישיבה של העירייה עם המשטרה וגורמים נוספים, והתגלה שמקור הבעיה הוא עבודות פיתוח שמתבצעות ברחוב הסדנאות. בישיבה הוצגו מספר חלופות שהיישימות שלהן נבדקת.

מהעירייה נמסר כי "העירייה משקיעה משאבים רבים כדי לפתור את הבעיה הנובעת מעבודות הפיתוח ברחוב הסדנאות. כבר מהבוקר הוצבו ארבעה שוטרים שמכוונים את התנועה בצומת, ובוטלה האפשרות לבצע פרסה ברחוב הסדנאות שמייצרת תגובת שרשרת. בהמשך יוצב שילוט הכוונה מאסיבי וברור ויהיו פתיחות צירים נוספים דרך הרחובות החרש ושנקר".

מחזיקת תיק התחבורה, סגנית ראש העירייה והמתמודדת על ראשות העיר, מאיה כץ, הוסיפה: "אחת האופציות שעלתה היא החלק של כביש החוף שעובר מאחורי מסעדת אחמד את סלים, שכיום רק יוצאים ממנו, ונבדקת האפשרות לפתוח כניסה ממנו שתוביל לרחוב שנקר. הכוונה היא לשנות את הסדרי התנועה כדי להכניס לאזור תנועה מכמה רחובות ולא רק מרחוב אחד שהוא רחוב הסדנאות, ולכוון את התנועה לכיוון רחוב ישעיהו ליבוביץ, להתאים את תזמון הרמזורים בשעות הבוקר ולהפוך את הרחובות אריה שנקר, החרש והחושלים לדו-סטרייים. אנחנו כרגע מפעילים לחץ מסיבי על פתיחה של כניסה מרחוב החרש, שזה נושא שעומד ותקוע עדיין במשרד התחבורה. המטרה היא לייצר עוד שתי כניסות לאזור התעסוקה. אנחנו גם שוקלים לשנות את המסלול של האוטובוס של מטרופולין שעובר ברחוב הסדנאות. לדעתי, סך השיפור הסופי הוא בטווח של שבוע עד עשרה ימים מהיום".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר