הקייאק של הנעדר שנמצא על החוף
הקייאק של הנעדר שנמצא על החוף

גופת גבר נמשתה מהמים מערבית למלון הרודס, ככל הנראה מדובר בצעיר שנעדר מאז יום רביעי

השיטור הימי וחיל הים מחפשים בימים האחרונים אחר הנעדר, ששכר קייאק בחוף הרצליה - ונעלם. הגופה הועברה לבדיקה במכון הפתולוגי באבו כביר

פורסם בתאריך: 28.6.18 14:02

גופת צעיר שנראתה צפה במים, מערבית למלון הרודס בהרצליה, נמשתה היום (שבת) אחר הצהריים על ידי השיטור הימי. ככל הנראה מדובר בצעיר שנעדר מאז יום רביעי, לאחר שנכנס לים עם קייאק ששכר, ונעלם. פאראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו של הצעיר. הגופה הועברה לבדיקה במכון הפתולוגי באבו כביר.

נזכיר כי כוחות של השיטור הימי וחיל הים חיפשו במהלך הימים האחרונים אחר הצעיר בעומק הים. מפקד שיטור ימי תל אביב, ברק אנטוני, אמר לצומת השרון ביום חמישי: "הבחור נראה בפעם האחרונה אתמול (רביעי) בשעה 17:00. היום (חמישי) בערך בשעה 12 בצהריים, פנה אלינו בעל מועדון להשכרת סירות ואמר שיש מישהו ששכר אתמול קייאק ועדיין לא החזיר אותו. התחלנו לבצע סריקות, וניסינו לאתר את זהותו של הנעדר לפי חפצים שהשאיר במועדון. פנינו גם למשפחה כדי לברר פרטים, וכדי לוודא שהוא אכן נעדר וכדי שיגישו תלונה במשטרה. אנחנו ממקדים את הסריקות בשטח מצומצם ששם הסיכויים יותר גדולים למצוא אותו. אנחנו נעזרים בכלי שיט ובמסוק משטרתי ואפילו דבור של חיל הים ערך סריקות בעומק הים. עכשיו עולה רחפן של עיריית הרצליה ואנחנו נמשיך בחיפושים גם בחשיכה עם אמצעים לראיית לילה, תאורה ופנסים. הסיכויים למצוא אותו בחיים לצערנו יורדים ככל שעובר הזמן. הוא כבר נעדר יותר מ-24 שעות. אנחנו מקווים למצוא אותו בחיים".

מוקדם יותר ביום חמישי דיווחה המשטרה כי היא מחפשת אחר הנעדר. הקיאק נמצא בסריקות על החוף, כקילומטר מנקודת היציאה המשוערת של הצעיר אל הים.

החיפושים אחר הנעדר בחופי הרצליה

החיפושים אחר הנעדר בחופי הרצליה

"יש חשש לשלומו של הצעיר ועל כן כוחות משטרה סורקים את קו החוף באמצעות שוטרי הסיור, ופנימה אל תוך הים על ידי שוטרי השיטור הימי שמקבלים סיוע בסריקה מהאויר של המסוק המשטרתי", מסרה אז המשטרה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. Maryo

    נמצאה הגופה היום בשעות הצהריים
    סקיפר של לי-ים הבחין בגופה מול מרינה הרצליה ודווח על כך לשיעור הימי

  2. מוטי

    מזעזע למה חברת ההשכה של הקיאקים לא דיווחו בזמן.ממש פיקוח נפש.לא הגיוני. ולא אנושי שלא דיוחו בזמן אלא רק לאחר יום.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר