משאית מקצרת את הדרך דרך שכונת יד התשעה
משאית מקצרת את הדרך דרך שכונת יד התשעה

תעלומה: לאן נוסעות המשאיות שמקצרות דרך שכונת יד התשעה?

תושב השכונה פנה למנהל מחלקת הפיקוח: "המשאיות יוצרות פקקים ולכלוך, ומסכנות את הילדים". העירייה: "הסמכות בידי המשטרה"

פורסם בתאריך: 12.7.18 15:49

תושבים בשכונת יד התשעה מדווחים כי בשבועיים האחרונים החלו לנוע ברחבי השכונה משאיות עבודה גדולות שעוברות בין הרחובות במשך היום ובעיקר בשעות הבוקר, ומפריעות לתנועה. התושבים טוענים שהמשאיות מקצרות דרך השכונה את הנסיעה אל אתר העבודות של כביש 531, אך בחברת נתיבי ישראל, הסוללת את הכביש, שוללים את הטענה.

תושב השכונה שמוליק ניסים: "כבר שבועיים-שלושה עוברות משאיות דרך מתחם חברת החשמל שכולו חולות, ונכנסות לשכונה. כנראה שהן מקצרות את הדרך. היו כבר מקרים שמשאית עברה וחסמה את הרחוב לתנועה, במיוחד אם מגיע מולה אוטובוס. לפני כחצי שנה התלוננו לעירייה על העניין ואז זה פסק. היו עוד כמה מקרים מאז אבל ספורים וזה הפסיק די מהר. פניתי לעודד כץ, האחראי על הביטחון בעירייה, שענה לי שלא בסמכותו למנוע מהמשאיות לעבור דרך השכונה. אם לא הוא אחראי, אז מי כן?".

משאיות ביד התשעה

משאית מקצרת את הדרך דרך שכונת יד התשעה

משאיות ביד התשעה

משאית מקצרת את הדרך דרך שכונת יד התשעה

וכך כתב אתמול ניסים לכץ, סגן מנהל מחלקת פיקוח וסדר ציבורי בעייריה: "משאיות חותכות דרך השכונה, ויוצרות כל פעם מחדש פקקים, לכלוך. והכי מסוכן עוברים ליד הגן הציבורי לבין בית הספר, מעבר צר ומסוכן מאוד לילדיי הקייטנה".

תגובת העירייה: "מבירור הנושא עולה כי הסמכות היחידה למנוע מעבר של משאיות בשכונה היא בידי משטרת ישראל (בהנחה שהחוק מאפשר איסור זה, שהרי משאיות אשפה, גז ומיחזור עוברות לצורך עבודתן בשכונה)".

תגובת נתיבי ישראל: "לא מדובר בעבודות החברה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר