אחת המראות שנופצו ברכבה של תושבת הרצליה שהותקפה בדרך ירושלים
אחת המראות שנופצו ברכבה של תושבת הרצליה שהותקפה בדרך ירושלים

"הוא ירד מהאופנוע, היתה לו אלה ביד. הוא נעמד לידי ושבר את שתי המראות של האוטו"

אלימות בכביש בדרך ירושלים: נהגת הותקפה על ידי רוכב אופנוע חמוש באלה. המשטרה פתחה בחקירה

פורסם בתאריך: 15.7.18 12:54

תושבת הרצליה הותקפה ביום חמישי שעבר, לפנות ערב, על ידי רוכב אופנוע, ששבר את מראות הצד ברכבה בזמן שעמדה ברמזור ברחוב הר סיני, ביציאה משכונת יד התשעה בהרצליה. לסידורים שרצתה לעשות היא כבר לא הגיעה ובמקום זה היא נסעה לתחנת המשטרה להגיש תלונה. עכשיו היא מתכוונת לתבוע את התוקף ומחפשת עדים לאירוע.

"נסעתי בדרך ירושלים לכיוון צפון, הגעתי לרמזור כשאני בנתיב הימני שממשיך ישר והיה אדום אז עצרתי. היו לפני שלוש או ארבע מכוניות. שיניתי את דעתי ורציתי לחזור לכיוון מרכז העיר. חשבתי שאפנה ימינה, אעשה פרסה ואחזור, אבל זה לא יצא כמו שתכננתי. אותתתי ימינה, פניתי לכיוון יד התשעה ואז עשיתי פרסה לכיוון הרמזור כדי לצאת מהשכונה שמאלה בחזרה לכיוון העיר. היה אדום אז עצרתי. פתאום ראיתי מישהו שעצר את האופנוע שלו, יורד מהאופנוע ומתקרב אלי. הוא היה נראה עצבני. הוא נעמד ממש לידי והיתה לו אלה ביד. הוא שבר את שתי המראות של האוטו. הייתי לבד באוטו וממש פחדתי. בדקתי מיד שהדלת נעולה, שלא יפתח אותה וירביץ לי או יוציא איזה כלי פתאום. לא הבנתי בכלל מאיפה זה נופל עלי. הוא חזר אחר כך לאופנוע שלו והמשיך בנסיעה לכיוון רעננה כאילו שום דבר לא קרה. הייתי בטוחה שהוא ימשיך וישבור את השמשה הקדמית, אבל כנראה שהוא מיהר. לפני שהוא השתלב בכביש, הרגשתי יותר בטוחה, יצאתי מהאוטו כדי לראות את מספר הרישוי שלו ולרשום אותו".

מה לדעתך קרה?

"הוא כנראה ניסה לעקוף אותי מימין בדרך ירושלים. הייתה מישהי שהייתה בנתיב לידי ברמזור והיא פתחה את החלון ושאלה אותי אם אני בסדר ואם נפצעתי. לצערי, לא היה לי בראש לבקש ממנה את מספר הטלפון שלה. אנחנו מחפשים עדים לאירוע. מיד אחרי האירוע התקשרתי לבעלי והוא אמר לי שאגש למשטרה לדווח על מה שקרה ואגיש תלונה. זה מה שעשיתי. הייתי רוצה שיהיה המשך טיפול ואני רוצה לתבוע אותו, זה לא בסדר מה שקרה. זה השאיר בי פחד אני מאמינה שזו לא הפעם הראשונה שהוא תקף מישהו".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "מדובר בתלונה שהוגשה ביום שישי האחרון. המשטרה פתחה בחקירה לברור נסיבות המקרה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. דנה

    משטרת גלילות אין לה זמן לשטויות האלה תכף יגידו לך לכי למחוז תל אביב כולם חברים שלהם חחחחח

  2. אסי

    קרה לי מקרה דומה לפני המון שנים.
    כנראה הרגזתי רוכב אופנוע, בהרצליה,. הוא ירד מהאןפנוע, נתן עם היד (מכוסה בכפפות שחורות) מכות חזקות על החלונות, היו איתי 2 הבנים הקטנים שהתחילו לבכות, כי הוא חבט עם אגרופים בחלונות שלהם.
    ואז עלה על האופנוע ונעלם.

    לא התלוננתי..
    אבל למרות השנים הרבות שעברו אני זוכרת את זה כארוע טראומתי

  3. דוד

    בטוח לא תרגישי בחיסרון המראות כי את חתכת אותו בפרס או ברמזור כמו 98% מנהגי הוואטסאפ שהורגים אופנוענים

  4. אופנוען מזדהה

    בטוח שהאופנוען צודק עם איך שאתן חותכות כמו מפגרות בלי להסתכל במראות כאילו הכביש של אבא שלכם

  5. מייק לבנובסקי

    פשוט חתכת אותו עם האוטו 'כששינית דעתך. לא באמת הבטת במראה, וכמעט הרגת אותו. אז תגידי תודה שלא הרגת בן אדם ורק יצאת בנזק לגבי המראות. ממליץ לך לא לשנות דעתך בנהיגה. את עם כלי ששוקל בטון וחצי. אפילו לא הבנת את המשמעות של לחתוך נתיבים והסכנה שאת מהווה כשפתאום את משנה דעתך . בטח בלי להסתכל במראות. המראות שנשברו זה תזכורת שתביטי טוב בהן, כי ככל הנראה את לא עושה בהן שימוש

  6. הגיוני וגאוני אתה

    אז עכשיו כל הנשים לא יודעות לנהוג בגלל שאתה מבין מהכתבה שהיא חתכה אותו…

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ואףאחד מהגברים למעלה לא מדבר על זה שהאופנוע מנסה לעקוף מימין ברמזור ולהשתחל בין המכוניות.
    חבל שלא התנגשת בו באמת ככה היה לומד לא לזגזג בין מכוניות ולעקוף מימין.
    בקיצור בריון על אופנוע, אם אני הייתי רואה אותו מתקרב לאוטו, הייתי שם רברס נכנס בו והאופנוע שלו ואחר כך מתלונן על הגנה עצמית.

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שלום קוראים לי משה , ואני הנהג הנהגת שקרנית לא היה שום אלה יש מצלמות ברחוב , כל מה שרשום הכתבה זה שקר , היא כמעט הרגה אותי ואת החבר שלי כתוצאה מכך המראה קיבלה מכה ונשברה תתביישי לך שקרנית

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר