השביל שבו הוסר עמוד התאורה
השביל שבו הוסר עמוד התאורה

עמוד התאורה הוסר בגלל אתר בנייה, התושבים נאלצים לצעוד בחושך מוחלט

תושבים מתלוננים שהשביל שמחבר בין רחוב הנדיב לרחוב אוצר הצמחים במרכז הרצליה חשוך לחלוטין כבר חודש. העירייה: "התלונה הועברה לגורמים המקצועיים"

פורסם בתאריך: 24.7.18 09:37

תושבים בהרצליה מתלוננים על הסרתו של עמוד התאורה בשביל שמחבר בין רחוב הנדיב לרחוב אוצר הצמחים במרכז הרצליה. הם מספרים שהם נאלצים לשאת פנס כיס כדי לעבור בשביל בשעות הלילה, או ללכת בחושך. בסמוך לשביל, שצמוד לרחוב הנדיב, במקום שקודם היתה בו חניה, יש היום אתר בניה. לטענת התושבים שטח אתר הבנייה הורחב על חשבון חלק מהשביל, ועמוד התאורה שוכב בתוך אתר הבניה הסמוך לשביל.

"השביל להולכי הרגל שמחבר בין רחוב הנדיב לרחוב אוצר הצמחים חשוך לחלוטין בלילה", מספרת תושבת המתגוררת בסמוך לרחוב סוקולוב והולכת בשביל מדי יום. "בסמוך לשביל יש אתר בניה מגודר שהיה בעבר חניה. לפני כחודש הרחיבו את הגדר של אתר הבנייה, הצרו את השביל בכמטר והורידו את עמוד התאורה שהיה בשביל. הרבה אנשים משתמשים בשביל הזה ועכשיו אנחנו בעלטה מוחלטת. זה המסלול שלי מתחנת האוטובוס בסוקלוב הביתה. אני לא יכולה לעבור שם ללא פנס כי יש שם חושך מצרים".

עוד היא מוסיפה: "בתחילת החודש, השער של האתר היה פתוח וראיתי את עמוד התאורה שוכב שם. באותו היום התלוננתי בעירייה בפעם הראשונה. פניתי לעירייה ארבע פעמים והתשובה היא שיעבירו את התלונה שלי למפקחת על הבניה. פעם אחת הצלחתי לדבר עם הפיקוח על הבניה עם מישהי שהזדהתה כמנהלת. היא נזפה בי שאני לא צריכה ללמד אותם איך עושים את העבודה. הם ממתינים שיעבור מישהו וייפול בלילה? זה יעלה להם הרבה יותר כסף וזה יעלה בבריאות למי שזה לא יהיה. החושך מפחיד ולא נעים לעבור בשביל. חשבתי שבעירייה יטפלו בזה מיד, אבל כנראה שלא אצה להם הדרך".

עיריית הרצליה מסרה בתגובה: "התלונה הועברה לבדיקת וטיפול הגורמים המקצועיים בעירייה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר