מגרש החנייה ליד תיכון הראשונים. צילום: ניר קידר
מגרש החנייה ליד תיכון הראשונים. צילום: ניר קידר

העירייה מקפיאה את תכנית הבנייה ליד תיכון הראשונים

לפי הודעה של הנהגת הורי בית הספר, העירייה תקפיא לשנתיים-שלוש את תכנית הבנייה בשטח הסמוך לבית הספר ומשמש כמגרש חנייה

פורסם בתאריך: 1.8.17 13:33

עיריית הרצליה החליטה להקפיא את תכנית הבנייה ברחוב שמשון הגיבור הצמוד לבי"ס הראשונים. כך עולה מהודעה שפרסמה הנהגת הורי בית הספר.

לפי ההודעה, העירייה לא תוציא לפועל את תכנית הבנייה לפחות בשנתיים-שלוש הקרובות. עוד נמסר כי אם וכאשר תחודש יוזמת בנייה במיקום זה בעתיד, היא תתבצע בהסכמה עם קהילת בית הספר ותכלול פתרונות לכל צרכי תפקודו ופיתוחו של בית הספר והקהילה במרכז העיר.

בחודש מאי 2016 הגישו ועד ההורים העירוני בהרצליה, ועד ההורים בתיכון הראשונים וועד מורי בית הספר התנגדות לוועדה המקומית לתכנון ולבנייה בעיר בנוגע לתכנית בנייה בשטח הסמוך לבית הספר ומשמש כיום כמגרש חנייה שלו. השטח נמצא בבעלות העירייה, שתכננה לבנות בו בניין בן 9 קומות ובו 42 יחידות דיור. בחודש ספטמבר האחרון, זמן קצר לאחר פתיחת שנת הלימודים, קיימו ההורים הפגנות ליד בית הספר בדרישה להקפיא את תכנית הבנייה, ואף איימו בהשבת בית הספר.

לפי ההודעה, ראש העיר משה פדלון מסר ליו"ר הנהגת ההורים איל פביאן כי תכנית הבנייה "לא תמומש בעתיד הקרוב בכל מקרה. בכך תוותר סביבת בית הספר כפי שהיא כיום, וכל התנאים של נגישות תחבורתית לבית הספר וממנו, עצירה בסביבתו, איסוף והורדת תלמידים, וחנייה לצוות בית הספר ולאורחים תשאר ללא שינוי".

מדוברות עיריית הרצליה נמסר: "נערכה פגישה עם יו"ר ועד ההורים על מגמות ויעדי בית הספר ראשונים לשנים הקרובות ובין היתר הועלה הצורך לשפץ ולשדרג את בית הספר בשנים 2018-2019, כמו כן הודיע ראש העיר כי תכנית הבנייה תוקפא עד לבדיקת כל הצרכים העירוניים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר