יוסי פרי. צילום אלונה פרי
יוסי פרי. צילום אלונה פרי

המתמודד לראשות העיר יוסי פרי עוכב לחקירה במשטרה

פרי טוען כי בפרויקט גליל ים מוטמנת פסולת בניין מתחת לשטח המיועד לפארק. אחרי עימות עם מנהלת היחידה העירונית לאיכות הסביבה, הוא מצא את עצמו בתחנת המשטרה בגלילות

פורסם בתאריך: 9.8.18 13:59

המתמודד לראשות עיריית הרצליה, יוסי פרי, עוכב אתמול (רביעי) לחקירה במשטרת גלילות על רקע תלונה שהגישה נגדו מנהלת היחידה העירונית לאיכות הסביבה, הילה אקרמן, בעקבות עימות שהיה בין השניים.

פרי הגיע אתמול בבוקר למשרדי העירייה, לדבריו כדי להתלונן בפני אקרמן על השלכה לכאורה של פסולת בניין ופסולת מסוכנת במתחם גליל ים והטמנתה שם. פרי, בעל תעודת נאמן ניקיון מהמשרד להגנת הסביבה, טוען שכבר זמן רב הוא מתלונן בפני העירייה וגופים אחרים על השלכת פסולת מסוכנת במקום. לדברי פרי הפסולת הייתה אמורה לכאורה להתפנות למקום אחר בסכומים של מיליונים, אבל לטענתו נקברה במתחם גליל ים, מתחת לשטח המיועד לפארק.

פרי טוען ששאל את אקרמן שאלות לגבי הטמנת הפסולת בגליל ים וביקש לראות מסמכים בעניין. לדבריו, אקרמן אמרה לו שהיא לא יכולה לדבר איתו כי מנכ"ל העירייה אסר עליה לעשות זאת מפני שפרי הוא מתמודד לראשות העיר. פרי אומר שאקרמן הזמינה למקום את השוטרים בטענה שקילל אותה ואיים עליה, לכאורה. הוא טוען ששני שוטרים שהגיעו לעירייה לקחו אותו לתחנת המשטרה, שם הוא עוכב לחקירה במשך כשעתיים.

"הגעתי לעירייה במטרה לקבל תשובות על כל מיני דברים שלדעתי הם לא כשרים", מספר פרי. "יש לי תעודות מטעם מכללת מישלב על הסמכה שעברתי של קציני איכות סביבה ואחראי חומרים מסוכנים, ואני גם נאמן ניקיון מטעם המשרד להגנת הסביבה. אני עוקב אחרי כל מהלכי הפסולת בהרצליה. אני מתריע בפני העירייה בערך שנה על כל מיני עבירות לכאורה שנעשות במתחם גליל ים והם לא מטפלים בזה. תיעדתי את הנעשה במתחם ויש לי 113 סרטים שצילמתי שם, 30 מהם ערוכים".

ומה היה עם הילה אקרמן?

"אקרמן היא מנהלת היחידה לאיכות הסביבה בעירייה, ושאלתי אותה שאלות ענייניות. לא צעקתי ולא קיללתי. היא התלוננה שאני מאיים עליה ומקלל אותה. היא טענה כי בהוראת מנכ"ל העירייה היא לא יכולה לדבר איתי מאחר שאני מתמודד לראשות העירייה. אחרי הוויכוח הסוער שהתנהל בינינו, ומבלי שקיבלתי תשובות על השאלות שלי, ואחרי שביקשתי לראות דוחות שנתנה העירייה למשליכי הפסולת ולא הוצגו בפניי, הגיעו שני שוטרים ולקחו אותי לתחנת המשטרה בהרצליה ושם עוכבתי במשך שעתיים. מכיון שתיעדתי את כל השיחה שלי עם הילה יכולתי להוכיח את חפותי. החוקר ראה את הסרט, לא חקר אותי בכלל, התנצל ושחרר אותי בלי שום צו הרחקה, בלי שום דבר. אפילו לקחו אותי חזרה הביתה".

מה לטענתך קורה בגליל ים?

"לטענתי הוטמנה בגליל ים, במקום שבו אמורים להקים פארק, פסולת בניין בכמויות אדירות, פלסטיק, ניילונים וצינורות. במקום שישימו שם אדמת חמרה ויגביהו את האדמה, מגביהים אותה בפסולת. ראיתי משאיות מגיעות ושופכות שם את הפסולת שמגיעה מאתרי בנייה. אני יכול להצביע בדיוק איפה הפסולת קבורה. לכל אורך הפעילות הזאת, שלומי אזולאי, מפקח באגף איכות הסביבה בעירייה, הילה אקרמן שממונה עליו, מנהל אגף שאיפ"ה רוני גאון, מנכ"ל עיריית הרצליה יהודה בן עזרא וענת רז מפקחת במחוז תל אביב מטעם המשטרה הירוקה – לא נקפו אצבע, למרות שהם יודעים מהעניין כי פניתי לכולם, עידכנתי אותם על הנעשה וגם שלחתי להם סרטים, אבל לא נעשה דבר. לכן אני מתכוון להגיש בשבוע הבא עתירה לבית המשפט כדי לעצור את הפרויקט בגליל ים, כי כולו מונח על פסולת, ושאלה שאחראים על העניין יתנו את הדין".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "מנהלת היחידה לאיכות הסביבה הגישה תלונה בגין הפרת הסדר מצידו של מתמודד לבחירות לראשות עיריית הרצליה. הנל הובא לתחנת המשטרה שם שוחרר עד שתתקבל הנחייה על אופן המשך הטיפול בתלונה".

מהעירייה נמסר בתגובה: "יוסי פרי נוהג בחודשים האחרונים להתפרץ למשרדי היחידה לאיכות הסביבה ולהתנהג בתוקפנות כלפי מנהלת היחידה ועובדי היחידה. הוא מסתובב ביחידה, מצלם עובדים, עוקב אחרי העובדים וכדומה. הוא התבקש לצאת מהיחידה לאחר שנאמר לו כי השיבו לו בעבר, בדקו תלונותיו והן נמצאו כלא נכונות. כן נאמר לו כי הוא מוזמן לפנות בכל הדברים העומדים לרשותו אם בכתב, במייל וכדומה. היות וזו לא הפעם הראשונה שהוא מאיים באלימות ותוקפנות, ומתוך רצון להגן על עובדיה, החליטה מנהלת היחידה לפנות למשטרה ולהגיש תלונה על הטרדת עובד ציבור. הגנה על עובדי העירייה העושים עבודתם נאמנה עומד בראש סדר העדיפות העירונית. אנו משוכנעים שהמשטרה יודעת לטפל בנושא ולמגר כל איום ואלימות".

מהמשרד להגנת הסביבה נמסר בתגובה: "תלונותיו של מר פרי בעניין הפסולת בגליל ים נבדקו יחד עם המשטרה הירוקה וגורמי המשרד להגנת הסביבה, ואף נערך סיור במקום. בעקבות דרישת המשרד פונו מפגעי הפסולת על ידי עיריית הרצליה והפסולת הועברה לאתר מורשה. טענות כאלה ואחרות כלפי עובדי המשרד חסרות כל בסיס, והמשרד להגנת הסביבה ימשיך לעקוב אחר הנושא ויפעל למניעת מפגעים דומים בהמשך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

13 תגובות
  1. דליה

    יש תפקידים בעירית הרצליה שתפקידם כמו גברת אקרמן למנוע מדורות ל"ג בעומר כמו השנה איכות הסביבה לא מנעה מדורת שהתקימה לחרדים בהרב מימון בשטח בנוי למרות הפניה אליהם שהחומרים שהביערו במדורה אסורים והכל תחת חסותם של הגופים
    בעיריה בושה ראו תמונות שנשליחו בזמנו להרצליה חופשית איזה חומרים הביערו

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם אם הדרך בה יוסי. וקט היא מלהמת וכן גם צעקנית, הרי יש אמת בדבריו.
    חייבים להקשיב לו, לראות את הסרטים והתיעוד שהוא מביא.
    להזמין לו משטרה זו הדרך הגועלית למנוע בדיקה אמיתית של הטענות שלו.
    הטמנה של פסולת בניין מתחת לפארק ציבורי היא מתכון בטוח לפגיעה עתידית בתושבים, להרעלת מי תיהום, שקיעת קרקע.
    יש מועמדים ומפלגות שהייתי מצפה מהם שיצעקו את צעקתו של יוסי וגם הם ידרשו תשובות בנושא הטמנת פסולת בגליל ים.
    היכן אתה אייל פביאן, מרלה, מיה כץ, מתמודדי מרץ ועוד.
    אנא דירשו טיפול בנושא.

  3. איילת דהן

    יוסי פרי מעוניין שאת כל הפסולת יביאו לתחנה שלו על מנת שיוכל להרוויח עוד כסף. מפריע לו שנעשה שימוש חוזר נכון בפסולת בהקמת הפארק. איזה צרות עין

  4. יוסי פרי פשוט ראש עיר

    לכל תושבי הרצליה.
    ברצוני להגיב על הכתבה בצומת השרון .
    ביום שלישי הופעתי במשרדי העיריה במחלקה של איכות הסביבה. התנהל דיאלוג ביני לבין הגברת הילה אקרמן. מאחר ואני מכיר את הנפשות הפועלות מפעמים קודמות שהתלוננתי לגבי פעילות לא חוקית שמתבצעת כשנה בפארק החדש במתחם גליל ים. צילמתי את כל מהלך התלונה שלי והדיאלוג עם גברת הילה אקרמן. הילה טענה שאני קיללתי ואיימתי והפחדתי אותה. זו תגובה של מפקחת בכירה וחשובה לשאלות הקונקרטיות והמאוד ברורות שלי? מתוקף תפקידי כנאמן ניקיון מטעם המשרד להגנת הסביבה. ובנוסף בידיי 2 תעודות המעידות שלמדתי במכללת מישלב. מפקח בכיר לנושא איכות סביבה ובנוסף מפקח בכיר לחומרים מסוכנים, פניתי אינספור פעמים לגורמים הרלונטים בעיריה ומעולם לא קיבלתי תשובות עיניניות אלא רק התנכלויות. בעתיד הקרוב אקים עצרת בהרצליה שבו אפתח את קמפיין הבחירות שלי ובו אסביר את המצע שלי כמתמודד לראשות העיר וכמו כן יוקרנו סרטים על גבי מסך ענק על העיריה ועל היושב בראשה שגובלים בפלילים. המתינו בסבלנות.

  5. פאני לוי

    מה עם האתר שלו בצומת הסירה….עננה גדולה של אבק לאורך כל שעות היום?

  6. יוסי פרי פשוט ראש עיר

    ולגברת היקרה איילת דהן. אני נאמן ניקיון מטעם המשרד להגנת הסביבה ובעל תעודות שונות מטעם המשרד להגנת הסביבה. אם הפסולת הזאת היתה מגיעה לכל אתר אחר לא היה אכפת לי ברוך השם האתר שלי מלא בעבודה וזו לא הנקודהכלל וכלל.בתור אדם שלמד על נושא החומ"ס ידוע לי כמה האסבסט מזהם את האדמה ומי התהום וכאדם שגר בהרצליה מיום היוולדתי חשוב לי יותר מכל לשמור על בריאותינו ובריאות ילדינו ונכדינו שגרים בעיר. הטמנת פסולת בניין בקרקע שאינה כשירה לכך היא בכיה לדורות. אני מזמין אותך לקרוא על הנושא ולהבין את חומרתו. אני מתרה בפני העיריה מעל שנה על המפגע הזה ולא מקבל שום התיחסות. כנסי לדף שלי תראי סירטונים ותגובות ותתרשמי

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מספיק זה מספיק.
    יוסי החל במסע פייסבוק שדוהר על הספין של המעצר.
    אבל עד עכשיו הוא לא הציג ולו סרטון אחד שמוכיח את טענותיו לגבי השלכת הפסולת.
    הכי מרגיז שהוא טוען שכבר שנה הוא מתעד את השלכת הפסולת באתר ועד עכשיו הוא לא הציג דבר לתושבים.
    מועמד שמחביא מידע לא ראוי להיות מועמד.
    כאשר הוא רוצה להשתמש בפייסבוק הוא יודע איך לפנות לציבור הבוחרים, אבל להציג הוכחות זה כבר יותר מידי.
    גם הסרטון שפרסם בפייסבוק שאמור להראות את העימות עם מנהלת מחלקת איכות הסביבה , הוא סרטון ערוך שמציג את השוטרים והעיכוב למשטרה.
    דיווח חסר אמינות וערך של מועמד לרשות העיר הוא ביזיון.
    יוסי רוצה שנאמין בו, שיציג את ההבטחות והסרטונים של השלכת הפסולת בגליל ים. ורצוי מאוד סרטונים לא ערוכים.

  8. $

    בהרצליה יש הון שלטון בהקף גדול ובפרט אזור ויצמן והסביבה התושבים פה התעשרו הן באיכות החיים שהם מנהלים ערימות של זבל וקניות ברחובות נסיעות לחו"ל מכוניות רהיטים ישנים זרוקים ברחובות מקררים תנורים מזרונים. כולם פתאום מנהלים חיים טובים כולם מדברים על כסף שליחים ומשלוחים אחד קורה לזה בורסה אחד קורה לזה החיים הטובים ואחד קורה לזה איחוד משפחות תעשיה של זבל ברחובות מאיכות חיים אחרים פתאוםםםםםםם

  9. אילן

    יוסי פרי הוא תופעה שהמשטרה חייבת לטפל בה וככל שזה יהיה מהר יותר כך יהיה טוב יותר לתושבי הרצליה.

  10. ציון

    פשוט בלתי סביר שהאיש הזה מסתובב חופשי. הוא עובר מקפה לקפה מפזר סיפורי בדים. רק במדינת הרצליה יכול להסתובב מוזר כזה ולספר שהוא רוצה להיות ראש עיר.

  11. יוסי פרי

    שבוע הבא הסרט המלא יפורסם על גבי מסך גדול בעיר. אני אפרסם תאריך שעה ומקום וכולכם מוזמנים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר