איה פרישקולניק, משה פדלון, שירה כצמן, מלי ומור
איה פרישקולניק, משה פדלון, שירה כצמן, מלי ומור

התושבים התגייסו, ושירה כצמן מקיבוץ ארז חגגה בת מצווה בהרצליה

האירוע של כצמן בוטל בגלל ההסלמה בגבול עזה, ראש העירייה הזמין אותה לחגוג בעיר. בסופ"ש: אירוע הפוגה לתושבי הדרום בבריכת נורדאו

פורסם בתאריך: 10.8.18 08:20

תושבת קיבוץ ארז שבעוטף עזה, שירה כצמן, חגגה אמש בת מצווה באירוע שהתקיים בבריכת נורדאו בעיר. כצמן היתה אמורה לחגוג בבריכה של הקיבוץ, אך בשל ההסלמה בגבול עזה ובהנחיית פיקוד העורף, האירוע בוטל. ראש העירייה משה פדלון, שראה את הפוסט המרגש שכתבה אמה של שירה, מלי מטרני, בפייסבוק, הזמין את המשפחה לחגוג כאן בעיר.

במהלך היום התגייסו תושבי הרצליה ובעלי עסקים בעיר, למרות ההתראה הקצרה, לסייע במימון וארגון החגיגה. בין השאר, תרמה סופר פארם 60 מתנות לחבריה של שירה. מלי, אמה של שירה: "שירה היתה אמורה לחגוג את הבת מצווה בקיבוץ ארז בו אנחנו גרים. בלילה כשהחלה האש של חמאס, הבנו שהולכים להסלמה. בבוקר הודיעו לנו כבר שאסור לקיים את האירוע. חששנו שנאלץ לדחות או לבטל את האירוע שחשוב כל כך לשירה. החלטתי לצאת עם פוסט בפייסבוק. חיפשתי חלופה לבריכה בקיבוץ. פנו אלינו אנשים מדהימים מכל הארץ, ובהם משה פדלון הציע לנו את הבריכה בהרצליה ושכל האירוע יהיה תרומה. הוא עשה את כל המאמצים שזה יקרה, ואנחנו אסירי תודה לו ולתושבי הרצליה שסייעו ברוחב לב".

פדלון: "הפוסט הבוקר נגע לליבי, ואני גאה בתושבי הרצליה שנרתמו בהתראה קצרה לקריאה לעשות שמח לשירה. פעם אחר פעם ההרצליינים מתגייסים בלב רחב ובאהבה גדולה למען תושבי העוטף. אלו אנשים שעומדים בחזית עבור כל תושבי המדינה, והנתינה הזו היא המעט שאנחנו יכולים לעשות עבורם בימים הקשים שעוברים עליהם".

בתוך כך, תנועת דרך חדשה המתמודדת למועצת העיר, בשיתוף בריכת רזיאל, ארגנו בסוף השבוע "אירוע הפוגה" לתושבי יישובי עוטף עזה, ומזמינים גם את ההרצליינים להצטרף. "בשישי ובשבת הקרובים הבריכה תפתח את שעריה לתושבי העוטף ללא תשלום", נמסר, "הכניסה לתושבי הרצליה כרגיל במנוי, כרטיסייה או כניסה חד פעמית. נשמח אם תצטרפו אלינו לעשות שמח. אפשר להביא כיבוד, משחקי בריכה, תשורות קטנות. בעלי עסקים המעוניינים לפנק את תושבי העוטף, מוזמנים ליצור עימנו קשר. זו הזדמנות להחזיר לאלו שעומדים עבורנו בקו החזית. תודה למפעילי רזיאל שנרתמו בכל ליבם למחוות הערבות ההדדית שלנו. לתיאום ניבה 054-6242406, דנה 054-7777028".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר