הפגנת תושבים נגד תכנית המתאר
הפגנת תושבים נגד תכנית המתאר, יולי 2017

תושבים נגד תכנית המתאר לראש העיר: בוא נשתף פעולה

ארגון התושבים "הרצליה איכות חיים" שלח מכתב לראש העירייה וביקש להניח מאחור את חילוקי הדעות הקודמים ולשתף פעולה במאבק בתכנית המתאר. בשל כך, בוטלה ההפגנה השבועית מול ביתו

פורסם בתאריך: 2.8.17 10:56

במכתב שנשלח לראש העיר הרצליה משה פדלון קורא ארגון התושבים נגד תכנית המתאר בעיר, "הרצליה איכות חיים", לפתוח בדף חדש ובשיתוף פעולה בין הצדדים.

"אנחנו קוראים לראש העירייה להניח בצד את חילוקי הדעות בינינו ומביעים צער אם נפגע מאיתנו", הסביר ראש ועד תושבי הרצליה הצעירה והפעיל במאבק נגד תכנית המתאר בעיר, ישראל כספי. "אנו קוראים לו להיפגש איתנו בדחיפות ולשתף אותנו במאמצים שעשה למשיכת תכנית המתאר מהוועדה המחוזית ולבטל את כל תכניות הבנייה בעיר. אנחנו מבקשים – בוא נפתח דף חדש ונלך ביחד, אין לנו שום דבר נגדך. יש לנו אינטרס משותף להגן על הרצליה ולהציל אותה מתכנית המתאר".

לדברי כספי, מכתב נוסף החתום על ידי למעלה ממאתיים מתושבי הרצליה הצעירה, נשלח אתמול (ג') לראש העירייה, לפיו הם קוראים לו להציל את הגינה הממוקמת בשכונה ברחוב רבי עקיבא, ולהחזיר את ההשקיה והגינון שהעירייה הקצתה לה בעבר. "במכתב אנחנו גם מבקשים לא להחריב ולא להשמיד את הגינה הזו אלא ללכת איתנו יד ביד ולשמור עליה, כפי שהעירייה עשתה כל השנים", כך כספי.

הגינה ברחוב רבי עקיבא בשכונה ממוקמת בשטח פרטי ואותה מטפחת השכונה במשך כעשר שנים, בשיתוף פעולה עם העירייה.

כספי מוסיף כי לאור הניסיון לפתוח דף חדש עם ראש העיר, לא תתקיים ההפגנה השבועית של חברי ועד הרצליה הצעירה ותושביה מול בית ראש העיר. זאת לאחר שביום שישי שעבר (28.7), ביוזמת ראש העיר, ניסתה המשטרה להוציא למפגינים צו הרחקה של 100 מטר מהבית, צו שבפועל היה מציבד אותם במרחק של כ-200 מטר מביתו. צו זה נמנע לבסוף הודות לשיחות שנערכו בין הצדדים. מסיבה זו לא התקיימה אותה הפגנה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מאיר וייס קונדיטוריה וייס

    כתושב הרצליה משנת 1947 קבלתי עונש לא להגיע למעדון צמרות לטיפול של תושבי הרצליה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר