אתר העבודה ברחוב בר כוכבא
אתר העבודה ברחוב בר כוכבא

מחכים ליורה: העירייה הקפיאה את העבודות בבר כוכבא עד לגשם הראשון

עבודות התשתית ברחוב היו אמורות להסתיים לפני שלושה חודשים. עכשיו מחכים בעירייה לבדוק איך ישפיעו הגשמים הראשונים על מערכת הניקוז החדשה

פורסם בתאריך: 8.10.18 08:24

העבודות ברחוב בר כוכבא בהרצליה, בין הצירים המרכזיים במרכז העיר, הושהו על ידי העירייה, עד להודעה חדשה. הרחוב נפתח לתנועת כלי רכב לפני חגי תשרי, וטרם נסגר שוב לשם המשך ביצוע עבודות ניקוז, ביוב וסלילה במקום, שהתחילו בינואר 2018. העבודות היו אמורות להסתיים בחודש יולי, לפני כשלושה חודשים.

בעירייה הסבירו כי "בשיתוף החברה הכלכלית לפתוח הרצליה והקבלנים המבצעים, סוכם לחכות להשפעת הגשמים הראשונים על תשתיות הניקוז החדשות. מיד לאחר מכן, יחודשו העבודות ויושלם השלב הבא ברחוב בר כוכבא".

ערן אבירם, הקבלן המבצע את העבודות ברחוב מטעם חברת האחים רחמה, מספר כי העבודות הופסקו לפני החגים ואמורים לחדש אותן ב-1.11. הוא אומר שכעת אמורים לבדוק את עבודות הניקוז שנעשו ברחוב בגשם הראשון, ולהחליט אם צריך בכלל להמשיך בפרויקט.

"אמרו לי לעצור את העבודות ולחכות כי הם בוחנים את העניינים, ואם אקבל הנחיה להמשיך, אז אמשיך", הוא אומר, "אני עדיין מחכה להנחיה אם אני אעבוד לפני או אחרי ה-1.11, כי יש מצב שביומיים האלה ירדו גשמים ויגלו שהניקוז לא מספיק ויבקשו ממני להמשיך בעבודה באופן מיידי. כרגע אנחנו שוקלים לרצף את כל המדרכות, אבל זה עניין שנמצא בבדיקה".

בחברת התחבורה הציבורית מטרופולין החזירו בינתיים את קו מספר 3, שעבר ברחוב, למסלולו הרגיל. "עבודות התשתית שתוכננו ליום רביעי ה-3.10.18 ברחוב בר כוכבא בהרצליה נדחו למועד בלתי ידוע. בשל כך, החל ממוצ"ש ה-6.10.18 יחזור קו 3 למסלולו הרגיל", נמסר באתר החברה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. ...

    בשום שכונה אחרת בהרצליה לא היו סוגרים רחוב שלם לכל כך הרבה זמן…
    פשוט סיוט

  2. לילי

    העיקר שמו ברזלים לאורך הרחוב. אין חניות ואין מעבר להולכי רגל. עבודות של כמה חודשים ארכו למעלה משנה. נראה היו סוגרים צירים מרכזיים כאלה בפיתוח.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חוצפה – ציר מרכזי שמזין בית ספר יסודי משובש כבר למעלה משנה. ילדים מסתכנים יום יום. העבודות התחילו כבר באוגוסט 2017!!!! ועוד יותר – כל אחד מחנה את האוטו שלו איפה שרוצה- חוסמים לגמרי מדרכות, מעברי חציה – אין דין ואין דיין. השכונה מתנהלת כמו בגב'ליה!!!

  4. משה

    העבודות כבר 8 חודשים . זה ייגמר עוד שנה ויותר. רחוב הזה הפך לאתר בנייה עם אבק ליכלוך מצוקת חנייה-סיוט גדול , זה עוד לפני כל הפינוי ביוני המתוכנן שם !!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר