שכונת סביוני גליל ים. צילום: שחר קהלני
שכונת סביוני גליל ים. צילום: שחר קהלני

מאות משפחות מבני העיר זכו בהגרלת "מחיר למשתכן"

365 משפחות מהרצליה יוכלו לרכוש דירות בהנחה במתחם הכוכבים בגליל ים

פורסם בתאריך: 9.8.17 16:01

 

משרד הבינוי והשיכון הודיע השבוע רשמית על 365 המשפחות של בני ובנות הרצליה, אשר זכו בהגרלת "מחיר למשתכן". וזאת מתוך כ-1,050 זכאים מבני העיר שנרשמו להגרלה.

הזוכים יזכו ב-365 דירות, שיימכרו במחיר למשתכן בהערכה של כ- 1.5-1.7 מיליון ש"ח ליחידת דיור במתחם הכוכבים בגליל ים.

מתחם הכוכבים הינו אזור מגורים חדש ומתוכננות בו 1,467 דירות בבניינים של עד 9 קומות, המשתרעים על פני 470 דונם. במתחם מתוכננים להיבנות גנים, טיילת, פארק מרכזי ומבני ציבור ושירותים עירוניים.

"מדובר בבשורה אדירה עבור צעירי העיר ובני המקום. פרויקט ההשכרה כבר מאוכלס וכעת מאות משפחות התבשרו על זכייתן בהגרלה בפרויקט באזור גליל ים. אכן, צעירי העיר ובני המקום מקבלים עדיפות ופתרונות ממשיים", אמרה מ"מ וסגנית ראש העיר, מאיה כץ.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, בירך את הזוכים ואמר "אני שמח על כך שבזכות המיזם יוכלו בני העיר להגשים את החלום ולהמשיך לגור בעיר בה גדלו והתחנכו". פדלון ציין עוד כי "עיריית הרצליה תפעל בכלים העומדים לרשותה  לקידום מהיר של הבנייה בגליל ים (מתחם הכוכבים) על מנת שאכן יוכלו הזוכים להיכנס לדירותיהם ולשכונה החדשה בטווח הקרוב".

זהו שלב א' של "מחיר למשתכן", כאשר בשלב ב' מתוכננות להינתן עוד כ-1,200 יחידות דיור. לפני מספר חודשים זכו 70 משפחות של תושבי הרצליה במחיר להשכרה מופחתת לטווח ארוך. כלומר, מתוך 1,050 זכאי משרד השיכון תושבי הרצליה, זכו בסה"כ 435 משפחות בדיור בהשכרה לטווח ארוך במחיר מופחת ומסובסד ובדירות במחיר למשתכן, שהן כ-40  אחוז מכלל הזכאים תושבי הרצליה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר