בית המשפט בתל אביב. צילום ניר קידר
בית המשפט בתל אביב. צילום ניר קידר

החשודים באונס הקבוצתי בהרצליה שוחררו למעצר בית

בית המשפט שיחרר את שלושת החשודים למעצר בית לעשרה ימים

פורסם בתאריך: 4.5.17 09:46

בית משפט השלום בתל אביב שיחרר ביום רביעי את שלושת החשודים באונס הקבוצתי בהרצליה, למעצר בית של עשרה ימים. ביום שני, ערב יום העצמאות, הוארך מעצרם של שלושת החשודים ביומיים, עד ליום רביעי, למרות בקשת המשטרה בדיון להאריך את מעצרם של החשודים בעשרה ימים.
"משטרת ישראל מנהלת מאבק מביך על גבם של חשודים עם פרקליטות שסברה כי אין מקום להגיש כתב אישום", אומרת עו"ד טלי גוטליב, הסנגורית של החשוד בן ה־22, תושב הרצליה, "טוב תעשה משטרת ישראל אם תזכור את שתפקידה הוא לאסוף ראיות, והפרקליטות אמונה על ניתוח הראיות".
עו"ד ציון אמיר, בא כוחו של אחד החשודים, "מלכתחילה טענתי בית המשפט כי אין בסיס לטענות או לחשדות נגד מרשי. מדובר בבחור צעיר בן 19, חייל בשירות חובה, מעולם לא ראה תחנת משטרה ולא נחקר. אני משוכנע שהתיק ייגנז בבוא העת".
אחד מעורכי הדין אמר שהפרקליטות הודיעה לו ביום חמישי שאין כוונה להגיש כתבי אישום נגד החשודים. מהפרקליטות לא התקבלה תגובה עד מועד סגירת הגיליון. ממשטרת ישראל נמסר כי החקירה נמשכת.
לפי החשד אירע האונס בדירתו של אחד הצעירים, בן 22 מהרצליה, ביום שישי לפני כשלושה שבועות. לפי החשד, הנערה הגיעה לדירתו של החשוד תושב העיר, ושם גילתה שני צעירים נוספים תושבי הדרום. לפי החשד השלושה אנסו אותה במשך שעות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר