המפגינים מול משרד האוצר בירושלים
המפגינים מול משרד האוצר בירושלים

ישיבת קבינט הדיור בירושלים בוטלה, המתנגדים לתוכנית הענק בצפון הרצליה הפגינו בכל זאת

השרים חברי קבינט הדיור היו אמורים לאשר אתמול את ההכרזה על תוכנית להקמת 12 אלף יח"ד בצפון העיר כמועדפת לדיור, ואז הגיעה ההודעה על הליכה לבחירות כלליות

פורסם בתאריך: 25.12.18 13:15

כמה פעילים של מטה המאבק לבינוי שפוי הרצליה ושל מטה המאבק הארצי הפגינו אתמול (ב') מחוץ למשרדי האוצר בירושלים, נגד כוונת קבינט הדיור להכריז על תוכנית ענק להקמת 12 אלף יחידות דיור בצפון הרצליה בשטח של יותר מ-2,000 דונם כמתחם מועדף לדיור. משמעות ההכרזה היא תכנון ואישור המתחם במסלול המהיר בותמ"ל – הוועדה לתכנון ובנייה של מתחמים מועדפים לדיור.

השרים חברי הקבינט היו אמורים לאשר את ההכרזה אתמול, אך הישיבה בוטלה, ככל הנראה בגלל החלטת ראשי הקואליציה בכנסת ללכת לבחירות כלליות. למרות זאת, החליטו הפעילים לעלות לירושלים ולהפגין. "להפתעתנו הרבה שר האוצר משה כחלון ביטל אתמול את ישיבת קבינט הדיור, למרות שיום קודם לכן, בשעה 17:00, אישרו בפני שהדיון אכן מתקיים", אומר אחד הפעילים, תושב גן רש"ל, צבי דותן, "זוהי פעם שלישית ברציפות שהוא מבטל את ישיבות הקבינט. פעילי מטה המאבק ימשיכו לפעול נגד התוכניות ההרסניות בהרצליה. אנחנו בעד בניה שפויה אבל עם תכנון נכון ומתן פתרונות של תשתיות תחבורה וציבוריות קודם למתן אישורי בניה כלשהם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר