חן פינקי. צילום אביב אבוקסיס
חן פינקי. צילום אביב אבוקסיס

"כאב הוא כאב, אבל נקודת המבט אחרת"

חן פינקי, מורה בתיכון היובל, שאחיה גל רודובסקי נפל בפעילות מבצעית של השייטת, השתתפה במפגש “האחים שלנו” במרכז הצעירים בהרצליה

פורסם בתאריך: 4.5.17 10:15

מרכז הצעירים של הרצליה קיים בשבוע שעבר, לראשונה, מפגש של המיזם החברתי “האחים שלנו”, שמטרתו להשמיע את קולם, ולהביא את נקודת מבטם, של האחים השכולים שאיבדו את אחיהם ואחיותיהם בשירותם הצבאי. אחת מהאחיות שהשתתפו במפגש היא חן פינקי, מורה בתיכון היובל, שאחיה, תושב הרצליה סמל ראשון גל רודובסקי ז”ל, לוחם השייטת, נפל באסון השייטת בלבנון ב־1997.
“אנשים מתחברים ליום הזה דרך סיפור אישי. חשוב לי להנציח את גל ולחבר אנשים ליום הזה. כשמכירים דמות ספציפית, הסיפור הרבה יותר נוגע”, אומרת פינקי, “אני חושבת שבסך הכל, באתוס הצבאי יש פחות מקום לאחים. השירים נוגעים בהורים, ביתומים ופחות בנו. נקודת המבט שלי, כמי שהייתה לה ילדות משותפת עם גל, היא אחרת מאשר לספר על בן שנפל. כאב הוא כאב, אבל נקודת המבט אחרת. אני רגילה להעביר את הסיפור בבתי ספר דרך מצגת מול בני נוער. כאן זה בא יותר ממקום של שיחה. היה יותר מקום לשאלות, והיתה דינמיקה טובה. בטקס יש משהו יותר מרוחק וממלכתי, וכאן יש הזדמנות לשמוע את הסיפור האישי. אני יודעת שיש אחים שקשה להם לבוא ולהעלות את הסיפורים, זה מאוד קשה, אבל יש חשיבות ללבוא ולהנציח. זה המקום לעשות את זה אחד על אחד, מי שיגיע וישמע לא ישכח את זה, זו הזדמנות”.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר