משה פדלון, אייל קיציס. צילום עזרא לוי, יח"צ

בדרך להקמת מועדון גלישה לילדים עם צרכים מיוחדים, איל קיציס ובני מנשה מארגנים מסיבה

מסיבת חוף לילדים עם צרכים מיוחדים תתקיים ביום רביעי בחוף אכדיה צפון. קיציס: "איזה כיף שהגענו ליום הזה, שהוא שלב ראשון בדרך להקמת המועדון"

פורסם בתאריך: 2.7.19 07:19

עיריית הרצליה תקיים מחר (רביעי), בחוף אכדיה צפון, מסיבת חוף מיוחדת לילדים עם צרכים מיוחדים. זאת במסגרת ההכנות לקראת הקמת מועדון גלישה ייחודי לילדים עם צרכים מיוחדים בחוף במבנה ששימש בעבר כמסעדה, יוזמה של השחקן והקומיקאי תושב הרצליה איל קיציס וההרצלייני בני מנשה, הבעלים של ארומה מיוזיק והסוכן של עדן בן זקן, שלומי שבת ואמנים אחרים. הורים מיוחדים הרצליה, קבוצת הורים לילדים מיוחדים הפועלת בהתנדבות בעיר כבר שבע שנים בתחום הנגשת מענים לילדים המיוחדים בעיר ולמשפחות, סייעו בהנגשת האירוע והתאמתו למגוון מוגבלויות וגילאים. אפשר להצטרף לקהילת ההורים המיוחדם בהרצליה דרך הקישור כאן.

המסיבה תתקיים ברחבה סמוך למעליות בחוף, ובמסגרתה ייהנו הילדים מאוהל ענק עם שפע של פעילויות בהן קרטינג, מעגל מתופפים, מיני גולף, סדנת קדרות ועוד. "באירוע זה תציין העירייה את התחלת התנעת היוזמה של תושבי העיר, איל קיציס ובני מנשה, להקים מועדון ללימוד גלישה שישמש את הילדים עם צרכים מיוחדים בעיר", מסרה העירייה.

"איזה כיף שהגענו ליום הזה, שהוא שלב ראשון בדרך להקמת המועדון", אמר קיציס, "זאת הזדמנות להגיד תודה לעיריית הרצליה ולראש העירייה, שהתאהבו ברעיון ממבט ראשון ועושים הכל כדי להגשים אותו. מחכה כבר לגלוש יחד עם כל הילדים, אבל רק אם הגלים לא גבוהים מדי כי אני לא כזה טוב".

מנשה: "זו הגשמת חלום. ההתגייסות של התושבים והעירייה מרגשת. כל הילדים, עם ובלי צרכים מיוחדים, מוזמנים להצטרף לחלום".

ראש עיריית הרצליה משה פדלון: "העיר הרצליה חרתה על דגלה שילוב של ילדים ומבוגרים עם צרכים מיוחדים. המסיבה בחוף הים, כמו גם המועדון המיועד, הם חלק מהעשייה השוטפת שלנו כדי שכל הילדים בעיר ייהנו מתחושת שוויון וסולידריות חברתית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר