תזמורת הנוער העירונית של הרצליה בכיכר האדומה במוסקבה. צילום שיר-לי גרינברג
תזמורת הנוער העירונית של הרצליה בכיכר האדומה במוסקבה. צילום שיר-לי גרינברג

כבוד: צפו בתזמורת הנוער של הרצליה מנגנת בכיכר האדומה במוסקבה

"היה מרגש ביותר לשמוע את צלילי 'הבה נגילה' ושירים כמו 'מחר' ו'לא נפסיק לשיר' מהדהדים ברחבי הכיכר בביצוע התזמורת שלנו", אמר לצומת השרון מנהל הקונסרבטוריון העירוני בהרצליה, יהודה גרינבוים

פורסם בתאריך: 28.8.19 15:03

תזמורת הנוער הייצוגית של הרצליה הופיעה ביום שישי שעבר וביום ראשון האחרון בפסטיבל התזמורות בכיכר האדומה במוסקבה שברוסיה. תזמורת הנוער הייצוגית של הרצליה הופיעה יחד עם תזמורת הנוער של לוד בניצוחו של מני מטלון. הפסטיבל מארח תזמורות צבאיות ולצדן תזמורות נוער מרחבי העולם. התזמורת, שמונה 46 נגני כלי נשיפה והקשה בגילאי 13 עד 18 מהרצליה ולוד, ניגנה על במת הפסטיבל בשתי הופעות שכללו רפרטואר נרחב של יצירות רוסיות בצד שירים מהקלאסיקה הישראלית וקצרה תשואות רמות והתלהבות רבה בקרב הקהל הרב שהגיע לצפות בהופעותיה. אתמול (שלישי) אחרי הצהריים הופיעה התזמורת במרכז תרבות בעיר סמולנסק והיום היא צפויה להופיע בפני הקהילה היהודית במוסקבה.

מנהל הקונסרבטוריון העירוני בהרצליה, יהודה גרינבוים, סיפר לצומת השרון: "חשנו גאווה עצומה להופיע בכיכר האדומה ולייצג את הערים הרצליה ולוד ואף את מדינת ישראל. היה מרגש ביותר לשמוע את צלילי 'הבה נגילה' ושירים כמו 'מחר' ו'לא נפסיק לשיר' מהדהדים ברחבי הכיכר בביצוע התזמורת שלנו ואף פגשנו בקהל מקומיים שהגיעו במיוחד כדי לשמוע את התזמורת מישראל. ההרגשה שלי כמנהל הקונסרבטוריון העירוני, ובטוחני שתחושה זו מלווה גם את חברי התזמורת, שמסע זה של התזמורת הוא הגשמת חלום וקפיצת מדרגה נוספת של הקונסרבטוריון העירוני בכלל והתזמורת הייצוגית בפרט. התזמורת התפתחה והגיעה להישגים מרשימים ולרמת גיבוש ורמת נגינה גבוהה ביותר המאפשרת לתזמורת לבצע פרויקטים מוסיקליים גדולים ואיכותיים כאן בארץ ואף לייצג את העיר והמדינה בפסטיבלים חשובים בחו"ל".

תזמורות הנוער של הרצליה ולוד במרכז המוסיקה בעיר סמולנסק אתמול. צילום: זהר ויסמן

נציין כי חברי התזמורת הינם תלמידי השכבות הבוגרות בקונסרבטוריון העירוני שהחלו את דרכם בחינוך המוסיקלי בקונסרבטוריון ובבתי הספר המנגנים בעיר. הישגי התזמורת באים לידי ביטוי בשנים האחרונות גם בפרויקטים גדולים כגון אירוח אמנים מהשורה הראשונה כמו רמי קלינשטיין וקובי אוז למופעים משותפים, וכמובן המסע הראשון של התזמורת לחו"ל והשתתפות בפסטיבל החשוב והיוקרתי במוסקבה. השבוע תפתח שנת הלימודים החדשה בקונסרבטוריון וקליטת תלמידים חדשים שיצטרפו לשורות התזמורות על כל החוויות המוסיקליות המצפות להם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר