דורון דקל וחבריו מהגן יאיר, רוי וגיא

"זה האירוע הראשון של הקהילה שלנו": בואו להכיר היום חברים מיוחדים, כל המשפחות מוזמנות

קבוצת הפייסבוק "יש לי חבר/ה מיוחד/ת הרצליה" - שמקדמת יצירת קשרים וחברויות בין כל סוגי הילדים, מקיימת היום, בשעה 17:00, פיקניק משותף עם הפעלות ומשחקי ענק

פורסם בתאריך: 25.9.19 10:22

לרגל השנה החדשה קבוצת הפייסבוק "יש לי חבר/ה מיוחד/ת הרצליה" תקיים היום, בשעה 17:00, הרמת כוסית בבית קינן. זה האירוע הראשון של הקבוצה ובו תהיה פעילות מותאמת לכל הגילאים על ידי מפעיל, שיעשה אותה בהתנדבות, ותכלול משחקי ענק, פיקניק משותף והרבה כיף. ההשתתפות היא ללא תשלום וללא הרשמה מראש. כל משפחה מוזמנת להביא ארוחת ערב וכולם יישבו לפיקניק משותף. הקבוצה הוקמה לפני כשלושה חודשים על ידי דגנית דקל, אמא לדורון, בן 6.5, שאובחן עם תסמונת וויליאמס, וניבה בז'ז'ינסקי במטרה ליצור חברויות בין ילדים עם צרכים מיוחדים לבין ילדים שאינם כאלה. בתחילת החודש הם קיימו מפגש היכרות.

"זה האירוע הראשון של הקהילה שלנו", מספרת בז'ז'ינסקי, "אנחנו מציינים את בואה של השנה החדשה והמוזמנים הם משפחות לילדים מיוחדים ומשפחות בכלל. המטרה היא ליצור הכרויות חדשות והתחלת היווצרות מערכות יחסים וחברויות, ברור לנו שזה נבנה לאט אבל אולי זו הסנונית הראשונה. אני מקווה שהמפגש הזה יהיה מוצלח".

"לפני מספר חודשים פורסם סקר ובו נמצא כי 90% מההורים לא מוכנים כי הילדים שלהם יהיו בחברת ילדים עם צרכים מיוחדים", מספרת דקל, "הסקר עורר סערה גדולה בתקשורת ועוד יותר גדולה בלב שלי. ניבה ואני החלטנו לעשות ולשנות והקמנו את הקבוצה יש לי חבר/ה מיוחד/ת הרצליה. לפני כשבועיים ארגנו מפגש אימהות משולב, נפגשנו 13 אימהות להניע את פעילות הקבוצה, פתחנו את הלב האחת לשנייה, שיתפנו, הכרנו, בכינו וצחקנו ובעיקר התחברנו. יצאתי בהרגשה שזה יקרה, זה קורה ואנחנו ההורים נשנה את החברה. אני מאוד מאמינה במשפט של מהטמה גנדי – "היה השינוי שאתה רוצה לראות בעולם״. בחודשים הקרובים ניזום יחד חוגים, פעילויות ומפגשים אשר ישלבו ילדים והורים, יהוו מקום בטוח, חם ואוהב לכולם. אני רוצה לאחל לכולם שנה טובה ושנה של קבלה והגשמה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר