המטוס שהתרסק. צילום: רועי סלומון תיעוד מבצעי מד"א
המטוס שהתרסק. צילום: רועי סלומון תיעוד מבצעי מד"א

שני פצועים בנחיתת אונס של מטוס קל ליד הרצליה

מטוס קל ביצע נחיתת אונס סמוך לשדה התעופה של הרצליה, טייס אחד נפצע באורח בינוני, השני קל, והם פונו לבית החולים "מאיר"

פורסם בתאריך: 31.8.17 19:15

מטוס קל ביצע נחיתת אונס בסמוך לשדה התעופה בהרצליה ובמרחק של כ-80 מטרים בלבד מבית מגורים בעיר. בעקבות ההתרסקות פונו שני טייסים לבית חולים.

המטוס נחת הפוך על גגו בשטח פתוח בשדות של כפר שמריהו על חממות, וכן על כוורת דבורים שהייתה בסמוך. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו את שני הטייסים מתהלכים מחוץ למטוס כשהם בהכרה מלאה. הם העניקו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים מאיר בכפר סבא. אחד הטייסים, גבר כבן 57, פונה במצב בינוני עם חבלות בפנים ובגפיים והטייס השני, גבר כבן 46, פונה כשהוא במצב קל.

צילום: רועי סלומון תיעוד מבצעי מד"א

צילום: רועי סלומון תיעוד מבצעי מד"א

בנוסף, 16 אנשים נפגעו מעקיצות דבורים שכוורתן נפגעה מהתרסקות המטוס. שני גברים כבני 60 שהיו בסמוך למקום ההתרסקות ונעקצו מהדבורים, נבדקו בשטח ולא נזקקו לטיפול רפואי. ארבעה נפגעים פונו עצמאית למתקנים רפואיים בסביבה.

מעיריית הרצליה נמסר כי דקות לפני התרסקות המטוס, מנהלי אגפי התפעול והסמנכ"ל ערכו דיון בתוך שדה התעופה, בו עלה החשש להתרסקות מטוסים בסביבת המגורים. בדיון, שנערך במשרדי מנהל השדה, השתתפו נציגי רשות שדות התעופה, בקרי אוויר, פקחי טיסה, המשטרה, וכוחות ביטחון נוספים. כאמור, דקות לאחר שהסתיים הדיון ועוד בטרם עזבו הנציגים את שדה התעופה, התקבל הדיווח על התרסקות המטוס בסמוך לשכונה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר