בעלי התפקידים במועצת הנוער החדשה
בעלי התפקידים במועצת הנוער החדשה. מימין לשמאל: המזכ"ל אדם אורן, סגנית יו"רית זואי וייסמברגר, הדוברת איב דרעי, היו"רית רומי חיוט, מ"מ וסגנית יו"רית נועה פלד, ראש אתית-משפטית יובל אשרי והמבקר בן דוד מיארה

היו"ר החדשה של מועצת הנוער, רומי חיוט מכיתה ח', מכריזה מלחמה על הפלסטיק

ביום ראשון נבחרו שבעה תלמידים להוביל את המועצה העירונית של הרצליה. היו"רית החדשה חושפת את החזון לשנה הקרובה

פורסם בתאריך: 24.12.19 17:55

ביום ראשון התקיימו בחירות לבעלי התפקידים במועצת הנוער העירונית בהרצליה. 34 נציגי המועצה בחרו במזכירות חדשה, הכוללת שבעה נבחרים שיובילו את המועצה בשנה הקרובה. לתפקיד יו"ר המועצה נבחרה רומי חיוט, תלמידת כיתה ח' בחטיבת סמדר. לתפקיד מ"מ יו"ר וסגן יו"ר, נועה פלד, תלמידת כיתה י' בתיכון היובל. לתפקיד סגנית היו"ר השני, זואי וייסמברגר, תלמידת כיתה ט' בחט"ב בן גוריון. לתפקיד מזכ"ל המועצה נבחר אדם אורן, תלמיד כיתה ח' בחט"ב רעות. לתפקיד המבקר, בן דוד מיארה, תלמיד כיתה י"א בתיכון חדש. לתפקיד דוברת המועצה נבחרה איב דרי, תלמידת כיתה י' בתיכון הראשונים. ולתפקיד ראש ועדה אתית-משפטית במועצה נבחר יובל אשרי, תלמיד כיתה י' בתיכון הנדסאים. בנוסף נבחרו לייצג את הרצליה במחוז תל אביב של מועצות הנוער, התלמידים רומי חיוט, יובל אשרי, אלדר יונה וליאם קוטק.

"זו רק השנה השנייה שלי במועצה", אומרת חיוט, היו"רית הנבחרת, "מאז ומתמיד אהבתי מאוד להיות פעילה בתחום החברתי. גם כשהייתי בבית הספר היסודי, הייתי פעילה בפרלמנט הילדים של הרצליה, ובכיתה ה' אף כיהנתי כיו"רית. אני באופן אישי מאוד מתרגשת לתפקיד הזה, זה הישג מאוד גדול בשבילי. אני רק רוצה להוכיח את עצמי. בחרו בי, ואני מתכוונת לקיים את הדברים שהבטחתי לעשות".

מה החזון שלך כיו"רית?

"בכל פעם שנבחר יו"ר התפקיד שלו זה להכתיב את חזון המועצה. הדברים שבעצם בחרתי להתמקד בהם השנה הם איכות הסביבה, שילוב והעלאת המודעות לבעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים בכלל, ולנערים ונערות בפרט והעלאת המודעות לזכויות התלמיד".

איך את מתכוונת ליישם את הנושאים האלה?

"בנושא איכות הסביבה, המטרה היא להעלות את המודעות בנושא בבתי הספר בעיר. אנחנו רוצים לקיים אירועים קהילתיים למען העלאת המודעות, זה יכול להיות גם בשיתוף אגפי העירייה. אנחנו נתמקד בבתי הספר באי שימוש בפלסטיק, ונסביר לתלמידים עד כמה הפלסטיק מזיק לסביבה. כמובן שגם יהיו לנו אירועים, כמו ניקוי חופים לדוגמה. בנושא שילוב והעלאת המודעות לבעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים, נקיים ימי התנדבות במסגרות שונות, ונשריש בקרב בני הנוער את החשיבות לכבד את השונה. כמובן שאת האירועים שלנו ננגיש לבעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים. בנושא זכויות התלמיד, נדאג לפרסם אותן בכל בתי הספר בעיר. אני יכולה להגיד לך שבאופן אישי, באים אלי המון תלמידים עם תלונות לגבי זכויות התלמיד, ושמתי לב שאין מקום שמטפל בדברים האלה. אז אנחנו נקבל באמצעות המדיה החברתית תלונות על הפרות של זכויות מבני הנוער השונים בעיר, ונטפל בהן במידת הצורך".

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, בירך: "אני מוקיר את העשייה החשובה של בני הנוער לאורך השנים מאחל לאלו שנבחרו השנה הצלחה ושנת פעילות פורייה ומשמעותית לבני הנוער ולעיר בכלל".

מנכ"ל העירייה, יהודה בן עזרא, אמר לאחר הבחירות: "עיריית הרצליה מעודדת את הפעילות של מועצת הנוער מתוך הערכה ליכולות הגבוהות, למעורבות ולתחושת האיכפתיות שכל-כך מאפיינות אותם ותורמות להם ולנו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר