חיסון. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

לחוצים מהשפעת? ילדים ביסודי יוכלו להתחסן ביום ראשון בבניין העירייה

לבקשת הנהגת ההורים העירונית מחלקת הבריאות העירונית תפתח מוקד חיסונים מיוחד לתלמידי ב'-ד'. המעוניינים להתחסן במוקד מתבקשים להירשם מראש בקישור המצורף

פורסם בתאריך: 1.1.20 18:00

מחלקת הבריאות של עיריית הרצליה תפתח מוקד חיסוני שפעת לתלמידי כיתות ב'-ד', ביום ראשון, 5.1.2020, לבקשת הנהגת ההורים העירונית. החיסונים ייערכו בבניין העירייה ברחוב בן גוריון 22, באולם שבקומה מינוס 1, בין השעות 18:00-14:00. המעוניינים להתחסן במוקד מתבקשים להירשם מראש בקישור כאן, ולהגיע עם פנקס חיסונים ואחד ההורים. שימו לב שלא ניתן לחסן מבוגרים או ילדים שאינם בגיל המתאים להנחיות משרד הבריאות. כמו כן מבהירים בהנהגת ההורים כי בשבועיים הקרובים ימשיכו חיסוני השפעת בבתי הספר.

יו"ר ועדת הבריאות בהנהגת ההורים העירונית הילה לפבר: "במהלך היום פנינו אל מנהל מחלקת הבריאות העירונית, מר עדי חמו, עם בקשות של הורים אשר ילדיהם פספסו את חיסון השפעת או שבבית ספרם עדיין לא חוסנו הילדים. ההורים ביקשו מענה. לשמחתנו, עדי השיב בחיוב ופעל במהירות על מנת לבנות נוהל מסודר לפיו יוכלו להיערך עם כוח אדם וחיסונים מספיקים. גם ראש העירייה ומנכ"ל העירייה נרתמו ואפשרו לקיים את החיסונים בבניין העירייה ובהקדם האפשרי. כרגע אנו מוגבלים לשלוש שכבות גיל לפי נהלי משרד הבריאות. אנו מקווים שבהמשך יתאפשר להרחיב את החיסונים גם לשכבות נוספות. נושא החיסונים הוא קצה הקרחון של שיתוף הפעולה המוצלח בין מחלקת הבריאות והנהגת ההורים. ישנו שיתוף פעולה בנושאים רבים נוספים, החל מתזונה, דרך סיוע לילדים אלרגיים ובעלי צרכים מיוחדים ועד הדרכות של ילדים והורים".

ראש העירייה משה פדלון: "על פי תוכנית משרד הבריאות התלמידים היו מקבלים את החיסון במהלך השנה בבתי הספר. אולם, בשל התפרצות השפעת ופניית הנהגת ההורים העירונית, החלטנו בשיתוף עם משרד הבריאות לאפשר את הקדמת החיסון ולמנוע הידבקות ככל האפשר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר