המשלחת מאוגנדה וטנזניה. צילום: עיריית הרצליה
המשלחת מאוגנדה וטנזניה. צילום: עיריית הרצליה

משלחת מאפריקה ביקרה במרכז היזמות הטכנולוגי בהרצליה

40 ראשי ערים ויישובים מאוגנדה וטנזניה התארחו ב-HAC של עיריית הרצליה כדי להכיר פיתוחים טכנולוגיים חדשניים

פורסם בתאריך: 12.9.17 09:55

משלחת מטנזניה ואוגנדה הגיעה השבוע לביקור ב-HAC, מרכז היזמות הטכנולוגי של עיריית הרצליה, על מנת להכיר פיתוחים טכנולוגיים ייחודיים ולשמור על קשר ליצירת שיתופי פעולה עתידיים.

המשלחת, שכללה כ-40 ראשי ערים מהמדינות האפריקאיות, הגיעה לארץ במסגרת כנס בנייה ירוקה. כנס שנתי זה, מטעם המועצה הישראלית לבנייה ירוקה, מתקיים זו השנה השישית ברציפות במלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב ומשמש במה מרכזית להצגת מגמות וחידושים בתחומים הקשורים להפיכת מרחב המגורים לבריא, מתחשב בסביבה, חסכוני ומתקדם.

במהלך הביקור בארץ, כפי שנוהגות משלחות רבות, ביקרה המשלחת בהרצליה על מנת להתרשם ממרכז היזמות הטכנולוגי של עיריית הרצליה, זוכה פרס החדשנות של  מרכז השלטון המקומי והחברה למשק וכלכלה לשנת 2017. מרכז היזמות הטכנולוגי מספק ליזמים ויזמות מקומיים מרחב עבודה חדשני ופלטפורמה להזדמנויות עסקיות שונות.

במפגש הציגה מ״מ וסגנית ראש העירייה, מאיה כץ, בפני המשלחת את הפיתוחים הטכנולוגיים הייחודיים שהוקמו במסגרת המרכז, ביניהם אפליקציות ופיתוחים חדשים הנעשים בימים אלו ב-HAC במסגרת שיתוף פעולה עם חברת סלקום. אחד מהם הוא מיזם המאפשר לזהות ולחזות מראש רעידות אדמה, פרויקט אשר היה רלוונטי עבור המשלחת מאפריקה. בנוסף, הסבירה כץ למשלחת על המודל העירוני הייחודי ועל האופן בו ניתן לשלב את היזמויות הנוצרות במרכז במערכות העירוניות.

חברי המשלחת התרשמו מאוד מהחדשנות המובילה וחלקם אף ביקשו לשמור על קשר ליצירת שיתופי פעולה עתידיים, על מנת להקים מרכזי יזמות כגון ה- HAC בהרצליה ביישוביהם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר