מימין לשמאל: אודי רקנאטי, ניקוס אנסטסיאדיס ופרופ' אוריאל רייכמן. צילום גלעד קוולרצ'יק
מימין לשמאל: אודי רקנאטי, ניקוס אנסטסיאדיס ופרופ' אוריאל רייכמן. צילום גלעד קוולרצ'יק

עושים כבוד: הבינתחומי העניק תואר דוקטור של כבוד לנשיא קפריסין

המרכז העניק את התואר לנשיא ניקוס אנסטסיאדיס המבקר בארץ כהוקרה על תרומתו לטיפוח היחסים בין שתי המדינות ועל תמיכתו בהקמת מכון פאפוס לחדשנות, יוזמה של נשיא הבינתחומי אוריאל רייכמן וראש עיריית פאפוס פדונאס פדונוס

פורסם בתאריך: 23.1.20 11:19

המרכז הבינתחומי בהרצליה העניק ביום שלישי תואר דוקטור של כבוד לנשיא קפריסין ניקוס אנסטסיאדיס כהוקרה על תרומתו לטיפוח יחסי ישראל-קפריסין ותמיכתו בהקמת מכון פאפוס לחדשנות. המכון, שנמצא בעיר פאפוס בקפריסין שהיא העיר התאומה של הרצליה, הוא פרי יוזמתם המשותפת של נשיא ומייסד המרכז הבינתחומי פרופ' אוריאל רייכמן, וראש עיריית פאפוס פדונאס פדונוס. הוא הוקם במטרה להוות מקום מפגש ושיתוף פעולה לנציגים בני דתות ואומות שונות ממדינות האזור, שבו יפעלו יחד אנשי אקדמיה ויזמים כדי לקדם פתרונות חדשניים וברי קיימא לאתגרים משותפים.

התואר הוענק לנשיא קפריסין, ששוהה בארץ לרגל אירועי יום השואה הבינלאומי, באירוע חגיגי שהתקיים בקמפוס המרכז הבינתחומי במעמד ראש העירייה משה פדלון פרופ' רייכמן, נגיד הבינתחומי אודי רקנאטי, יו"ר דירקטוריון הבינתחומי פרופ' אמנון רובינשטיין והמשנה לנשיא לעניינים אקדמיים פרופ' רפי מלניק.

עוד נכחו באירוע ראש העירייה של פאפוס פדונאס פדונוס, שגרירת קפריסין בישראל תסאליה סלינה שאמבוס, ד"ר מרים ומר שלדון אדלסון, שתרומתם אפשרה את הקמת בית ספר אדלסון ליזמות בבינתחומי, מנכ"ל הבינתחומי ד"ר איילת בן-עזר, ראש המכון למדיניות ואסטרטגיה בבינתחומי האלוף (במיל') עמוס גלעד, ראש מכון אבא אבן לדיפלומטיה בינלאומית בבינתחומי השגריר רון פרושאור, נציגים של הסגל הדיפלומטי, חברי הסגל האקדמי וסטודנטים.

פרופ' רייכמן: "היה זה חזונם של המרכז הבינתחומי הרצליה, מר פדונאס פדונוס ומר משה פדלון, ראשי הערים של פאפוס והרצליה, ערים תאומות, לבנות את המכון, במטרה לקדם מחקר ושיתופי פעולה שישפרו את חייהם של אזרחי מדינות האיזור".

הנשיא אנסטסיאדיס: "אני מקבל את הכבוד שהוענק לי היום ככבוד לעם שאותו אני מייצג וכמחווה ליחסים החמים בין שתי המדינות. נוכחותי כאן היא עוד הוכחה כי הברית בין שתי המדינות מצליחה".

פדלון הודה אף הוא לנשיא קפריסין על פעילותו למען בקשרי ישראל-קפריסין והודה לפרופ' רייכמן על המצוינות האקדמית וטיפוח מעורבותם של הסטודנטים בעשייה בהרצליה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר