צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE
צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

אישה נוספת התלוננה: הגבר ניצל קשר רומנטי וסחט מאות אלפי שקלים

אישה נכה התלוננה כי בן דנילוב, עמו ניהלה קשר זוגי, סחט ואיים עליה. הוא נעצר ביום ד' במלון בהרצליה לאחר תלונה דומה

פורסם בתאריך: 14.9.17 21:55

תלונה נוספת של אישה נכה על כיסא גלגלים התקבלה על בן דנילוב, החשוד בעבירות מרמה והונאה של נשים. דנילוב נתפס אתמול (ד') בבית מלון בהרצליה ומעצרו הוארך עד ליום שני ה-18.9.17.

ביום חמישי הגיעה למשטרה אישה נכה בכיסא גלגלים וסיפרה כי הכירה את החשוד באתר היכרויות. לדבריה השניים ניהלו קשר רומנטי, במהלכו, לבקשת דנילוב, העבירה לו כספים בסכומי כסף גדולים ואף מימנה לו רכישת רכב יוקרה ושעון יוקרתי בשווי כולל של מאות אלפי שקלים. משסירבה להמשיך ולהעביר לו כספים, סחט אותה ואיים עליה.

תלונה זו מגיעה יום לאחר שבמשטרה התקבלה תלונה דומה, של אישה בת 40 מרחובות, לפיה הכירה את החשוד באותו אתר היכרויות, בו הציג עצמו החשוד כרווק ואיש עסקים עשיר ומצליח, בעל חברה לאבטחת מידע וברשותו רכבי יוקרה. השניים ניהלו מערכת יחסים רומנטית כשבמהלכה, שכנע אותה להעביר סכומי כסף גדולים לחשבון בנק אחר, לצורכי השקעה.

לאחר שהעבירה לו מאות אלפי ש"ח במספר פעימות, הבינה כי נפלה קורבן לתרגיל "עוקץ" ופסקה מהעברת כספים נוספים. בתגובה, איים עליה דנילוב כי אם לא תמשיך בהעברת הכספים, יפרסם תמונות אינטימיות שלה.

בעקבות תלונתה נפתחה חקירה ואתמול (ד') החשוד אותר כשהוא בבית מלון בהרצליה. הוא נעצר והובא לחקירה.

בדיון שהתקיים היום בבית משפט השלום בתל אביב, הוארך מעצרו של החשוד בן דנילוב עד ליום שני ה-18.9.17.

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר בחשוד שלא בוחל בדבר ומנצל באופן בוטה נשים, גם כאלו הסובלות מנכות, כדי לסחוט מהן כספים. משטרת ישראל קוראת לנשים נוספות, שנפגעו מהחשוד, להגיע ליחידת ההונאה במחוז תל אביב או לכל תחנת משטרה הקרובה אליהן ולהגיש תלונה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מור זקן

    הכרתי אותו לפני כשנה וחצי דרך חברה שהשקיעה כשבעים אלף במשהו שעשה ואני יודעת שהיא הרוויחה שם די יפה וגם קיבלה את הכסף חזרה במשך שנה. לדעתי את סתם מפזרת שמועות. מעבר לכך המשטרה אוהבת לנפח דברים ובפועל הכל מסתיים כלא היה. אז אני לא בעדו ולא נגדו כי לי אישית לא עשה דבר.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר