המרפסת מרכז צעירים בהרצליה. צילום המרפסת
המרפסת מרכז צעירים בהרצליה. צילום המרפסת

קפה, וויי פיי ואווירת למידה: סטודנטים וכלביהם מוזמנים להעביר את תקופת הבחינות במרפסת

מרכז הצעירים של הרצליה מתכונן לתקופת הבחינות באקדמיה. מנהלת המקום שירה לביא מספרת איך זה עובד

פורסם בתאריך: 5.2.20 18:06

אתם סטודנטים ומתגוררים בהרצליה? אתם מוזמנים ללמוד בנוחות ובשקט ב"המרפסת" – מרכז הצעירים של הרצליה, הפועל ברחוב סוקולוב 5. תקופת המבחנים במוסדות האקדמיים החלה ובעקבותיה פתח השבוע המרכז את דלתותיו עבור סטודנטים המעוניינים ללמוד באווירה של לימודים עם סטודנטים אחרים. מעבר לשולחנות וכיסאות, מדפסת ומכונת צילום יש במקום גם רשת אינטרנט אלחוטית, מיזוג אוויר, קפה וכיבוד קל. מהשבוע הבא המקום יהיה פתוח לסטודנטים בימי שני וחמישי עד השעה 20:00, בימי ראשון ושלישי עד השעה 18:00 ובימי רביעי עד השעה 16:00. המרכז יהיה פתוח לסטודנטים הרוצים ללמוד למבחנים ולהכין עבודות עד 5.3.

"זו השנה השלישית שאנחנו פותחים את המרכז עבור סטודנטים בתקופת המבחנים", מספרת מנהלת "המרפסת" שירה לביא, "היוזמה עלתה לפני כשנתיים על ידי חברי הצוות של המרכז שהיו סטודנטים ואמרו שקשה להם ללמוד בבית כי יש הרבה הסחות דעת. עשינו מעין סקר שוק ושאלנו את הקהל אם זה משהו שיכול לעניין אותם והם השיבו שכן. זו יוזמה שעלתה מהסטודנטים בעיר. הסטודנטים מגיעים לכאן לכמה שעות ומתמקדים בלמידה. יש כאן אווירה מחויבת ללמידה, הם לומדים בחברת סטודנטים אחרים וזה מדרבן אותם ללמוד. האווירה פה שונה מהאווירה בספרייה ששם היא קצת יותר נוקשה. בשנה הראשונה נתנו רק שולחנות וכיסאות ובדקנו איך זה עובד ולאט לאט הוספנו כיבוד, רשת אלחוטית ועמדת קפה כיפית ומי שבא עם הכלב יכול לשבת איתו בכיף פה ויש גם גינה נחמדה להפסקה. יצרנו פה מרחב אמיתי ללמידה עם כל הפסיליטיז והוא מכניס לווייב של לימודים ויש פחות הסחות דעת".

ספרי על הפעילות של המרכז.

"המרכז מיועד לצעירים מגיל 18 ועד 40. זו תקופה מאוד מגוונת – משתחררים מהצבא, טיול אחרי הצבא, לימודים, עבודה והורות צעירה. אנחנו נותנים מענה לכל חתך גיל. אנחנו גוף עירוני ומקבלים רוח גבית ותמיכה מעיריית הרצליה כדי לקיים את כל הפעילויות פה. במרכז מתקיים ייעוץ אישי בנושאי קריירה, לימודים והכנה לראיון עבודה. יש לנו סדנה להתנהלות כלכלית, סדנה להכוונה לטיול אחרי הצבא – ממה להיזהר, איך לתכנן טיול ועזרה ראשונה. קורסים של שפת הסימנים ואנגלית מדוברת, סדנאות שיווק בלינקדאין ואינסטגרם המיועדות לעסקים צעירים, סדנת צילום, סדנת שוקולד ועוד. כל דבר שהשטח מביא ואנחנו מבינים שיש בו צורך ורצון אנחנו פתוחים לרעיונות. יש במרכז גם סדנאות וקורסים לבעלי צרכים מיוחדים. אנחנו מתכננים לעשות עכשיו סדנת קריירה לאימהות בחופשת לידה. המרכז פתוח כל יום מהשעה 8:00 בבוקר עד השעה 20:00 בערב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר