תומר רזון
תומר רזון

מתנדב אש: תומר רזון מהרצליה זכה באות הצטיינות של משרד החינוך

רזון, תלמיד כיתה י"ב בתיכון חדש, מתנדב כבר שלוש שנים בכבאות אש. ביום שני הוא קיבל את אות הפעיל המצטיין של משרד החינוך. "התנדבות עבורי היא דרך לעזור לאנשים ולהראות להם שתמיד יש למי לפנות בעת צרה"

פורסם בתאריך: 6.2.20 08:35

תומר רזון, בן 17 ותלמיד כיתה י"ב בתיכון חדש בהרצליה, הוא אחד מ-19 התלמידים שקיבלו ביום שני בערב את "אות הפעיל המצטיין" של מחוז תל אביב על שם אלעד ריבן ז"ל לשנת תש"ף. הטקס נערך בתיכון "קוגל" בחולון בהשתתפות מנהלת מחוז תל אביב במשרד החינוך חיה שיטאי, הנהלת מחוז תל אביב ומנהל חברה ונוער, מפקחים ובני משפחות הזוכים.

רזון, שלומד במגמת משפטים וקרימינולוגיה, מתנדב ותורם שעות רבות בכל שבוע במסגרות שונות: פעיל בתחנת הכבאות וההצלה בהרצליה, יו"ר תפעול מערכות שמע ואביזרים אחרים בשבט רשפים של תנועת הצופים ותלמיד בתוכנית הדיפלומטיה בתיכון חדש. "היה טקס מאוד מרגש", הוא אומר, "הגעתי במדים של כבאות אש והפרס היה על שם אלעד ריבן שגם היה מתנדב כמוני בכבאות אש. אני פעיל בצופים מכיתה ה' ומתנדב בכבאות אש כבר שלוש שנים. בעיקרון היו לי מספיק שעות התנדבות במסגרת המחויבות האישית שלי אבל רציתי לעשות עוד משהו מעניין בשעות הפנאי שלי. שמעתי על כבאות אש, ניסיתי ונדבקתי בחיידק. עברתי את הקורס לפני שלוש שנים והיום אני מדריך נוער מתנדב (צופי אש) בקורסים ובעצמי צופה אש שעושה את כל עבודת המעטפת באירועים, כלומר עוזר ללוחמי האש בתפעול בשטח, אם זה להוריד ולהעלות ציוד, לסדר ולהפעיל. כחלק ממגמת הדיפלומטיה שבה אני לומד אנחנו נוסעים לשלוש משלחות בחו"ל – רומניה, צ'כיה והולנד ונפגשים עם בכירים מישראל ומהמדינה המארחת ומדברים ואחר כך הם באים להתארח אצלנו. התנדבות עבורי היא דרך לעזור לאנשים איתם אני חי ולהראות להם שתמיד יש למי לפנות בעת צרה".

חשבת שתזכה בפרס?

"אמרו לי מבית הספר שיש לי סיכוי טוב לזכות ועודדו אותי להגיש מועמדות לפרס, מילאתי את הטפסים ושלחתי. בכלל שכחתי מזה ויום אחד הגיעה מישהי מהעירייה ובישרה לי שזכיתי בפרס".

מה התכנון לשנים הקרובות?

"בשנה הבאה אני בשנת שירות של הסוכנות היהודית בשיקגו ואחרי זה אני מתגייס לצה"ל".

ומה עם ההתנדבויות שלך?

"אני אשאר כמה שאני יכול ואני מאמין שגם כשאבוא לחופשת מולדת אתנדב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר