צומת ז'בוטינסקי - הרב קוק - גליל ים.צילום: עיריית הרצליה
צומת ז'בוטינסקי - הרב קוק - גליל ים.צילום: עיריית הרצליה

הסוף לפקקים? צומת הרב קוק – ז'בוטינסקי- גליל ים נפתח לתנועה

כעת ניתן לצאת מגליל ים לכל הכיוונים, כולל פנייה למערב העיר, וכן להיכנס אליו ממרכז העיר

פורסם בתאריך: 18.9.17 20:07

עיריית הרצליה סיימה השבוע את העבודות לפיתוח ושדרוג צומת הרב קוק – ז'בוטינסקי- גליל ים וביום שני השבוע (18.9) הוא נפתח לתנועה.

בתום העבודות שבוצעו בחודשים האחרונים מתאפשרת מעתה יציאה מכיוון גליל ים לכל הכיוונים, ובהם פנייה לכיוון מערב העיר. כמו כן, הוסדרה כניסה ישירה ממרכז העיר לגליל ים, הורחב הצומת ופותחו מדרכות. בשלב הסופי, שיבוצע תוך כחודשיים, ירוצף הכביש וירובד באספלט.

העלות הכוללת של העבודות בצומת מסתכמת בכשבעה מיליון ש"ח, אשר בחלקו הגדול  ממומן ע"י  מקרקעי ישראל, במסגרת הסכם הגג.

ראש העיר משה פדלון אמר: "כחלק משדרוג מערך התעבורה בעיר, יצאנו לפרויקט שיפור התנועה בצומת המרכזי של הכניסה והיציאה לעיר, המאפשר כעת נגישות קלה יותר ליציאה וכניסה לעיר מכל הכיוונים, כולל משכונת המגורים החדשה בגליל-ים. הצומת מחבר בקלות את העיר הרצליה לכביש 531 ולכביש 20 (איילון)".

מ"מ וסגנית ראש העירייה מחזיקת תיק התחבורה, מאיה כץ:  "עיריית הרצליה משקיעה משאבים רבים בשדרוג התשתיות ברחבי העיר למען בטיחות משתמשי הדרך ובמטרה לאפשר נגישות בין חלקי העיר תוך הקלה על עומסי התנועה. הצומת יאפשר מעבר מוסדר לשכונה החדשה בגליל ים ולבית העלמין העירוני החדש. אני מודה לתושבים אשר גילו איפוק וסבלנות מאי הנוחות שנגרמו במהלך העבודות".

מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא ציין כי "שדרוג הצומת הוא חלק משורה של צעדים שהעירייה יזמה ויוזמת לשיפור הנסיעה בעיר כך שהיא תזרום במהירות וללא פקקים. פתיחת הצומת במתכונתו החדשה מהווה בשורה לנהגים ולמשתמשי הדרך בהרצליה שכן הוא מהווה ציר תחבורה מרכזי לאזורים נרחבים שדרכו עוברים כלי רכב רבים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לא מבין...

    לא!!! אני נוסע שם כבר שנתיים רצוף, כל בוקר וכל ההשקעה שעשו שם, כל הכספים שנשפכו בתור אספלט ו"תכנון" לא עזרו לכלום! פקק של 5-25 דקות כל בוקר, על נסיעה של 300 מטרים. חלם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר