עמדת הפחים החדשה בחצר הבניין ברחוב זיסו 5. צילום: עמית ברגיגי
עמדת הפחים החדשה בחצר הבניין ברחוב זיסו 5. צילום: עמית ברגיגי

דיירים מתלוננים: השיפוץ שמבצעת העירייה הותירה את הבניין שלנו חשוף

במהלך עבודות להתקנת מתחם חדש לפחי אשפה הוסרה הגדר שמקיפה את הבניין וטרם נבנתה חדשה. העירייה: גדר חדשה תוצב בהקדם

פורסם בתאריך: 19.9.17 09:40

הדיירים בבניין ברחוב זיסו 5 בשכונת יד התשעה בהרצליה מתלוננים כי שיפוץ שמבצעת העירייה בבניין הותיר את המבנה חשוף, וכי פסולת בניין מפוזרת בסביבת הבית.

לפני כחצי שנה החלה העירייה בעבודות בגינת הבניין על מנת ליצור מתחם חדש לפחי האשפה. למרות שהשיפוץ נמשך זמן רב, לטענת הדיירים, עד היום הוא לא הסתיים. גדר המתכת שניצבה סביב הבניין נהרסה, חלקים ממנה עדיין פזורים בחצר, וגדר חדשה עוד לא נבנתה, מה שמותיר את הבניין חשוף. בנוסף, טרם תוקנה מערכת ההשקיה בגינה שנפגעה במהלך העבודות.

דיירת בבניין מסבירה: "את הבניין שלנו בן ארבע קומות הקיפה חומה נמוכה שעליה גדר ברזלים. הכל מסביב בחצר האחורית היה מגודר בגדר מתכת, כך שאף אחד לא יכול היה להיכנס. את חלק מחצר הבניין לקחה העירייה והקדישה לטובת מתחם לפחים שלנו ושל הגן הצמוד לבניין. מהחומה הנמוכה שהייתה שברו שני חלקים, שברו את הגדרות המתכתיות שהיו סביב הבניין, השאירו אותן זרוקות בחצר והשאירו אותנו חשופים, כי עכשיו הכל שבור ופתוח.

חצר הבניין. צילום: עמית ברגיגי

חצר הבניין. צילום: עמית ברגיגי

"לקח לעירייה חצי שנה לעשות את השיפוץ הזה ולהחליף את הצפרדעים בשכונה בפחים ירוקים בשטחו של כל בניין", מסבירה הדיירת. "הכל פרוץ עוד מהרגע שהתחילו את השיפוץ, ובמהלך השיפוץ פגעו פעמיים בשעון המים של הבניין, שברו את צינור המים של הממטרות בגינת הבניין ועדיין לא תיקנו".

דיירת הבניין מספרת כי הדיירים פנו לעירייה מספר פעמים, הן במהלך חצי השנה בה נמשך השיפוץ על מנת לברר סטטוס בנוגע אליו והן לפני שבוע, בבקשה לסיים את העבודות. אך למרות הפניות, העירייה טרם טיפלה בעניין. "כאשר פנינו כדי לשאול מה קורה עם זה לאורך חצי השנה בה נמשכה הבנייה, הבנו שיש בעיה כלשהי עם הקבלן. במהלך חצי השנה עצרו בכל פעם את השיפוץ והשאירו את הכל ככה", מספרת הדיירת. "בפעם האחרונה בה התלוננו, הגיע עובד מטעם העירייה, לקח מאיתנו מספרי טלפון ועדיין לא סידר לחלוטין את הבעיה. חלקים מהגדר עדיין נמצאים אצלנו בגינה חלודים, הבניין עדיין חשוף והממטרות עדיין לא תוקנו. עוברי אורח פשוט יוצאים ונכנסים לשטח הבניין שהיה פעם סגור כדי לעשות קיצורי דרך. מתגוררים בבניין אנשים מבוגרים ואנחנו לא יכולים להשתלט על זה".

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "עיריית הרצליה התקינה על חשבונה לרווחת תושבי הבניין מתחמים חדשים לפחי אשפה. במהלך העבודות הוסרה הגדר הישנה שהייתה במקום ובמקומה תוצב בהקדם גדר חדשה. לא ידוע לנו על מערכת השקיה שניזוקה. לידיעתנו, אין גינה בחצר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר