סניף טיב טעם בהרצליה. שימוש לפי סעיף 27א' בחוק זכויות יוצרים. ניתן לפנות למערכת לקבלת קרדיט

צפו בתור הענק בטיב טעם בהרצליה, מוצרים אזלו בסניפי am:pm בעיר

המונים הגיעו היום למרכולים בהרצליה כדי להצטייד במזון ובמוצרים אחרים בשל החשש שהממשלה תטיל סגר מלא או חלקי בעקבות התפשטות הקורונה

פורסם בתאריך: 14.3.20 18:54

מאות אנשים צבאו היום (שבת) על מרכול טיב טעם ברחוב בן גוריון בהרצליה, אחד המרכולים הבודדים הפועל בעיר בשבת, ובמקום השתרכו תורים ארוכים. ההמון הרב הגיע כדי להצטייד במזון ובמוצרים אחרים בשל החשש שהממשלה תטיל סגר מלא או חלקי בעקבות התפשטות הקורונה.

"רציתי לקנות חלב והלכתי לסניף של טיב טעם שנמצא ממש ליד הבית שלי", מספרת תושבת הרצליה שירלי רחלין-ברמן, "עברתי סביב השעה 17:00 ליד טיב טעם עם האוטו, ראיתי את התורים הארוכים וברחתי כלעומת שבאתי. ממש לא ציפיתי לזה. אני בדרך כלל משלימה בשבת כמה מוצרים שנגמרו לי וכזה דבר לא ראיתי. הסניף רק נפתח אז ואנשים באו בהיסטריה וחיכו ליד הכניסה. היה נראה שהשומר בודק כמה אנשים נכנסים. אנשים קצת יצאו מפרופורציות. מקווה שהטירוף הזה יסתיים בהקדם".

גם ביום חמישי בערב וביום שישי בבוקר הגיעו המונים לערוך קניות במרכולים בעיר, כמו למשל בסניף פרשמרקט ברחוב הנדיב (ראו תמונות בהמשך). "לא היה מקום לזוז בסופר, לא היו עגלות ואנשים חיכו דקות ארוכות בתור בקופה", סיפר תושב העיר דן מואב שערך קניות במקום.

סניף טיב טעם בהרצליה (שימוש לפי סעיף 27א' בחוק זכויות יוצרים. ניתן לפנות למערכת לקבלת קרדיט):

בתוך כך הודיע מנהל רשת המרכולים am:pm אריק כהן שברשת נעשים מאמצים לחדש את המלאים שאזלו בסניפים בהרצליה. "שירות המשלוחים עובד במלוא התפוקה המתוגברת, בקצב של יותר מ-200 אחוז מהיכולת, כל מטה החברה כולל מנהל הרשת, מנהלת השיווק ומנהל הסחר האלקטרוני, התגייסו באופן אישי לתיגבור הסניפים ועוסקים במקביל לניהול המאמץ המיוחד גם בליקוט ושינוע מוצרים ללקוחות", נמסר מהרשת.

סניף פרשמרקט בהרצליה. צילום דן מואב

סניף פרשמרקט בהרצליה. צילום דן מואב

נציין כי בהודעות שפרסמו היום מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב ודוברת ראש הממשלה שיר כהן הבהירו השניים שבכל תרחיש המרכולים בישראל יישארו פתוחים ושאין צורך באגירת מזון. "אזרחי ישראל הסופרים ישארו פתוחים נקודה. אין טעם להסתער עליהם. המערכת נערכת אבל בכל תסריט אפשרי הסופרים ישארו פתוחים. אני מבקש מהציבור לנהוג באחריות ולהקשיב להנחיות הגורמים המוסמכים לכך", מסר בר סימן טוב.

כהן מסרה: "מפעלי המזון בישראל ממשיכים וימשיכו לעבוד כסדרם. יש מלאים גדולים לרשתות המזון. ייבוא המזון לישראל נמשך. כל אלה יוצרים מלאי גדול ולכן אין צורך או הצדקה באגירת מזון. כמו כן, הנגישות לרשתות המזון והפארם תמשך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר