חוף אכדיה היום

מאות אנשים ניצלו את היום היפה, הפרו את ההנחיות ופקדו את חופי הרצליה. צפו:

"אנשים לא מפחדים כי הם לא מבינים את המצב ואת עוצמת הנגיף. ממש הפנינג. כולם עם ילדים הולכים ומטיילים בכיף בחוף", מספרת סגנית ראש העיר עפרה בל שעברה במקום

פורסם בתאריך: 16.3.20 17:16

מאות אנשים ניצלו את היום השמשי ואת ההשבתה החלקית במשק, הפרו את ההנחיות האוסרות על התקהלות של יותר מעשרה אנשים ופקדו היום את חופי הים של הרצליה. בתמונות ובסרטונים שהגיעו לידי צומת השרון נראים אנשים רבים מבלים בחופי אכדיה בעיר.

"עברתי בחוף אכדיה דרום הבוקר והוא היה מלא באנשים למרות ההנחיות של הממשלה להימנע מהתקהלות", מספרת יו"ר החברה לפיתוח התיירות בהרצליה וסגנית ראש העירייה עפרה בל, "אנשים לא מפחדים כי הם לא מבינים את המצב ואת עוצמת הנגיף. ממש הפנינג. כולם עם ילדים הולכים ומטיילים בכיף בחוף".

"החופים היו היום מפוצצים ברוחצים", מספרת אחת המבקרות היום בחופים שנוהגת לעשות הליכה לאורכם, "היום היו המונים ונראה לי שעל אף ההודעה של השר דרעי יפתחו בשלב כלשהו את הים לרחצה ואי אפשר יהיה להתעלם ממספר הרוחצים".

נזכיר שהיום הודיעה העירייה על סגירתן החל ממחר (שלישי) של תחנות ההצלה בחופים אכדיה דרום והשרון שפועלות במהלך כל השנה. עונת הרחצה הכללית, שאמורה להפתח ב-1 באפריל, נדחתה עד להודעה חדשה בהוראת שר הפנים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רון מ-ק

    מה עם פקחי העירייה ושוטרים שיאגפו את הנהלים החדשים? מישהו רוצה את ברצליה תחת ענן של קורונה?

  2. אבי

    במקום לנצל את ההגבלות לניקיונות בבית לקראת חג הפסח אנשים מתבטלים ומעדיפים ללכת לים בניגוד להנחיות עכשיו זה כבר רשמי יצאה הנחיה שאוסרת ללכת לים, לפארקים ולגינות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר