אלעד צדיקוב
אלעד צדיקוב

חבר מועצת עיריית הרצליה, אלעד צדיקוב, הודח מוועדות העירייה

חברי מועצת עיריית הרצליה הצביעו בעד סיום חברותו ממליאת הוועדה לתכנון ובנייה, מוועדת משנה לתמיכות ומתאגיד הקבורה

פורסם בתאריך: 18.5.17 11:33

חברי מועצת עיריית הרצליה אישרו בישיבת המועצה שהתקיימה ביום שלישי השבוע, לסיים את חברותו של חבר המועצה אלעד צדיקוב מהסיעה החרדית גשר, ממליאת הוועדה לתכנון ובנייה, מוועדת משנה לתמיכות ומתאגיד הקבורה.
ההחלטה התקבלה לאחר שבחודש שעבר הדיח ראש העירייה משה פדלון את צדיקוב מהקואליציה, וכן לקח ממנו את תיק התרבות התורנית עליו היה ממונה. הרקע להדחה, בין השאר, הוא אמירותיו של צדיקוב בוועדת החינוך בכנסת ב־17 במרץ, בה מתח ביקורת קשה בשידור ישיר על התנהלות ראש העירייה. בנוסף, גינה צדיקוב את החלטת פדלון ומשרד החינוך לאפשר את פעילות ההסברה של חוש"ן, ארגון הסברה של הקהילה הגאה, בקרב גננות בגני ילדים בעיר. "הדבר הבסיסי הוא לעמוד מול האדם שמולך ולשמוע מה יש לו לומר, גם אדם שמואשם ברצח נותנים לו להשמיע את דעתו", אמר צדיקוב בישיבה, "דברים נאמרו אולי בצורה נוקבת מדי, 90 אחוז מהמכתב כתבתי כשהייתי בסערת רגשות. אני לא מייצג רק את עצמי, אלא ציבור רחב וזו זכות לגיטימית לבטא את הדעה הזו. יצאתי נגד היה נושא של נטיות הפוכות בגני ילדים. אני לא מתבייש בדעה הזו וחושב שהיא ראויה. וזכותכם לחלוק על זה".
למרות בקשותיהם של חברי המועצה מפדלון לצפות שוב בשידור מערוץ הכנסת על מנת לבחון את אמירותיו של צדיקוב בשנית טרם גיבוש ההחלטה, החליט פדלון לקיים את ההצבעה בכל זאת. לבסוף, הצביע רוב חברי המועצה בעד הדחתו של צדיקוב מתפקידיו. בכיר בעירייה אמר כי "השידור בערוץ הכנסת היה מאוד ברור, חד משמעי לגבי האמירות הקשות שנאמרו על ראש העירייה. למרות ההצגה היפה שנתן צדיקוב וחברי המועצה שהציעו לברר ולהתפשר, כל מי שיצפה בשידור יראה מיד שהאמירות לא מותירות מקום לספק".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר