הפגנת הנכים, היום במחלף הסירה. צילום: משטרת ישראל
הפגנת הנכים, היום במחלף הסירה. צילום: משטרת ישראל

מחאת הנכים: מחלף הסירה נחסם למשך שעה, עימותים בין מפגינים למשטרה

הנכים חסמו הבוקר את מחלף הסירה למשך שעה, המשטרה פתחה את המקום לתנועה. במהלך עימות עם השוטרים נעצר מפגין ושוחרר במקום

פורסם בתאריך: 27.9.17 09:23

מחאת הנכים נמשכת. הבוקר, יום רביעי, נחסם מחלף הסירה לכיוון מערב למשך כשעה, מה שמנע את הכניסה להרצליה פיתוח מכיוון העיר, והמעבר בצומת לכיוון דרום (כביש 2 לכיוון תל אביב). בנוסף, נחסם רחוב מדינת היהודים בהרצליה פיתוח. במקום נוצרו עומסי תנועה כבדים.

בהמשך, הגיעה המשטרה לאזור ופינתה את החסימות. במקום נוצרו עימותים בין השוטרים למפגינים, ששככו גם הם, והאזור נפתח שוב לתנועה.

מדוברות המשטרה במרחב ירקון נמסר: "השוטרים שהגיעו למקום החלו בניסיונות הידברות תחילה, אולם נתקלו בהתנגדות מצד המפגינים, כשחלקם ניסו למנוע את פינויים מהציר. המשטרה נאלצה לפנות את המפגינים מהציר על מנת לאפשר את פתיחתו. במהלך פינוי הציר עצרו השוטרים מפגין אשר סרב לפנות את הכביש ואף התנגד למעצר והתפרע. בתום הדברות עם המפגינים שוחרר העצור והמפגינים עזבו את המקום. בשעה זו הציר פנוי והתנועה זורמת כסדרה.

"אנו קוראים למארגני המחאה להימנע מהפרת החוק ושיבוש הסדר הציבורי. משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש הביטוי והמחאה כחוק, אולם לא תאפשר הפרת הסדר הציבורי ופגיעה כה משמעותית במרקם החיים התקין של אזרחי ישראל".

בתחילת השבוע חסמו הנכים את מחלף שבעת הכוכבים בהרצליה וחלק מנתיבי איילון, דבר שגרם לשיבושי תנועה כבדים באזור המרכז.

הנכים תובעים השוואת קצבת הנכות לשכר המינימום. אתמול, יום שלישי, נפגשו ראשי ארגוני הנכים עם יו"ר המועצה הלאומית לכלכלה, פרופ' אבי שמחון, שעמד בראש הוועדה לבחינת העלאת קצבאות הנכות, אולם לא הושגה הסכמה בין הצדדים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר