מיקה אזגורי. צילום ליאור אביב
מיקה אזגורי. צילום ליאור אביב

"עסק קטן הוא חלק מקהילה"

תושבת הרצליה מיקה אזגורי השיקה בלוג מקומי חדש, בו היא חושפת בפני תושבי העיר עסקים קטנים מקומיים

פורסם בתאריך: 18.5.17 11:47

מיקה אזגורי, סוכנת נדל"ן ומנהלת שיווק בחברת הומיטק, השיקה השבוע רשמית את הבלוג "הרצל אמר", בלוג שהקימה במטרה לקדם עסקים מקומיים בהרצליה. הבלוג נועד לשמש כפלטפורמה שיווקית ובמה להצגת עסקים פרטיים בעיר והוא כולל גם קטגוריות כמו תרבות, פנאי ובילוי, קונדיטוריות ואוכל ביתי ומקצועות חופשיים. פעם בשבוע עולה פוסט בכל אחד מהמדורים ובו סיפורו האישי של בעל העסק.
"אני מאמינה בכלכלה מקומית. כשאתה עסק קטן אתה חלק מקהילה, פעם אתה זה שנותן את השירות ופעם אתה זה שמקבל אותו", אומרת אזגורי, "תמיד תהיה בשני הכובעים האלה, ולכן לכלכלה המקומית יש חשיבות. כששומעים את הסיפור שמאחורי עסק נוצרת אמפתיה. בא לך להכיר את מי שעומד מאחוריו, ואם העסק קרוב לבית אז למה לא להגיע ולתרום לעשייה?".
במסגרת הפעילות בבלוג, אזגורי מקדמת בימים אלו פרויקט בשיתוף המתנ"סים בעיר, שנקרא "סובב שכונות". "לכל אזור בעיר יש רכזת קהילתית, וביקשתי מכל אחת מהן להמליץ על עסק קטן בשכונה ובאופן הזה לחשוף את העסק לתושבי השכונה וכן לקבל חשיפה רחבה יותר בעיר. הכוונה לעסקים כמו מכירת מתנות בתוך הבית, קונדיטוריה ביתית וכדומה". בין האזורים הנכללים בפעילות שכונת נווה עמל, הרצליה ב', הרצליה הצעירה ויד התשעה.
"במסגרת שיתוף הפעולה עם המתנ"סים, אני מעלה לאתר אירועים כמו שעת סיפור או הרצאות שפתוחות לקהל הרחב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר